Jump to content

Ride in Oulu Motor meet 2019

JariG_

Recommended Posts

Posted

TÀmÀhÀn lusittiin viime viikonloppuna ja paikalla nÀkyi useampia komeita volkkareitakin!

Itse valuin paikalle vasta iltapÀivÀllÀ ja pilalle ÀhtÀröity ihanuus löysi paikan nurmikentÀn perÀltÀ.

Oliko palstalaisia paikalla?

KenenhĂ€n mahtoi olla tummahkon sininen kupla, tuplakaasarit pilkisti kontista ja keulassa oli komeat nahkaliivit kiveniskemiĂ€ vastaan 😄

Ajeli raviradalla ohikin ja putkisto olisi kiinnostanut, mukavan kuuloisesti kÀvi.

Posted

On tosiaan jÀÀnyt vÀhÀlle palstalla kÀynti viimeaikoina... 

Oli kyllÀ tosi mukava tapahtuma ja kelikin mitÀ mainioin. Millaisella autolla sinÀ olit?

Minulla putkistona CSP:n "Super Competition" https://www.csp-shop.com/en/exhaust-heating/csp-super-competition-exhaust-system-with-heat-exchangers-298-001-038sh-27378c.html

Ei vie paljoa maavaraa, mukavat ÀÀnet ja varsinkin lÀmmönvaihtimien kanssa jatkaa kautta pitkÀlle syksyyn... 

Posted

Ha, arvasin ettÀ oltava joku hipoputki kun niin nÀtisti murisi, ei ollut ollenkaan jokkistunnelmaa.. 

Olin liikkeellÀ tuolla violetilla lintalla.

Jos satuit nĂ€kemÀÀn auton takaapĂ€in ymmĂ€rrĂ€t miksi kyselin putkiston perÀÀn 😁

IMG-20190810-WA0009.jpg

Posted

SinĂ€nsĂ€ tĂ€ssĂ€ on vĂ€hĂ€n suutarin lapset dilemmaa kun olen rosteripakoputkifirmassa töissĂ€đŸ˜ No, TekijĂ€t ne meillĂ€kin hitsaa ja pĂ€nnĂ€npyörittĂ€jĂ€ istuu koneella.

Eli kiitos vinkistĂ€, taitaa savuhormin korvaaminen mennĂ€ ostohommiksi. Jos siitĂ€ raskii luopua, siihen on kuitenkin puristettu 18 kesĂ€sen meikĂ€n paras osaaminen joskus 2000 luvun alkupuolella. 🙈

Posted
39 minutes ago, JariG_ said:

Jos siitĂ€ raskii luopua, siihen on kuitenkin puristettu 18 kesĂ€sen meikĂ€n paras osaaminen joskus 2000 luvun alkupuolella. 🙈

KyllÀ meillÀ nyt pittÀisi tÀstÀ kuva nÀhdÀ.

• Like 1
Posted
9 hours ago, Tuomo Lehmikangas said:

KyllÀ meillÀ nyt pittÀisi tÀstÀ kuva nÀhdÀ.

Leimareissulta, ÄimĂ€rautiolla oli jo takahelma paikoillaan! 😄

image.png.72543bc04790e97d1d74433b5dec74ed.png

JokkiskÀÀrmeenpesĂ€ + 90asteen mutka ja ajankuvaan sopivasti Completokselta hankittu rosteripönttö. ✌

• Like 3
Posted
1 hour ago, Matti-Pekka said:

No onhan tuo ihan hirvittĂ€vĂ€n nĂ€köinen!! 😀(siis ei pahalla , mutta on se..)

Kiitos 😁

• Like 1
Posted
No onhan tuo ihan hirvittÀvÀn nÀköinen!! (siis ei pahalla , mutta on se..)
ElekÀÀhÀn nyt!
KyllÀ kunnon ÀhtÀrissÀ piti "romisavupiippu" olla! 569136badb70e5c3e8656eeb0a8ab3b0.jpg
  • Like 5