Sami Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 -Eli tarvis käydä läpi palliksen 1600cc kone. -Vähän HINTA haarukkaa. -Toimitan koneen kyllä. -Mielellään satakunnan alueelta, mutta toimitan koneen kauemmaksikin. -Kone käynyt viimeksi 2001. -Muutamia kertoja saanut koneen käymään. -Arvio myös että kannattaako enää korjata vai ruveta etsimään hyvää käytettyä. Quote Link to comment
GT78 Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 Nimimerkki Timo l. / Urjala vois auttaa tässä... Quote Link to comment
karhok Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 Soita Heikki Naapuri 0500131275. Quote Link to comment
jazi Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 Jos kone on (käynti)kunnossa, miksi tehdä koneremontti...älä korjaa toimivaa!Laita sytytys, kaasari yms. kuntoon ja aja auringonlaskuun. 2 Quote Link to comment
tolvana Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 1000-1500€ maksaa kunnostus, kannattaa tehdä ohivuotomittaus ja puristuspainemittaus sekä mitata päittäisvälys. Noissa menee max 2h ja niiden perusteella tietää että riittääkö tonni osiin Quote Link to comment
Urbantoy Posted August 21, 2019 Share Posted August 21, 2019 (edited) Niinkuin Jazi sano, laita ssädöt kuntoon, koita miten pellaa ja jätä isompi remppa talveks.. loppuu ajot ku läväytät nyt koneen levälleen.. mutta jos ei ole tarkoitusta ajaa tälle syksylle, sittenhän se on se ja sama Edited August 21, 2019 by Urbantoy Quote Link to comment
Sami Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 Tarvii koittaa... Laittaa sytytys ja kaasari kuntoon sit. Quote Link to comment
tolvana Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 3 hours ago, Sami said: Tarvii koittaa... Laittaa sytytys ja kaasari kuntoon sit. Turhaa työtä. Jos joku venttiili vuotaa tms. Niin ei auta sytkän taikka kaasarin säätö mut aikaahan noissa saa menemään vaikka kuinka. Quote Link to comment
Tanhis Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Eiköhän homma nyt kantsisi aloittaa päittäisen mittauksella, sitten puristuspainetestillä. Sen jälkeen arvioida se läpikäymistarve. Jotain osviittaa koneen kunnosta voi myös päätellä siittä kuinka vahvassa öljymössössä koneen alapuoli on. Tietenkin voi sen koneen testata myös ruuvaamalla sytkän ja kaasarin kuntoon ja tekemällä koeajon. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.