Jump to content

Kuplan takahelman irroitus..


Recommended Posts

Toi kolmio josta puhuin kaartuu takahelman kanssa keskemmälle n. 25cm matkan. Sun kuvissa sitä ei ole eli onko se kiinni takahelmassa vai onko se rälläköity pois? Jos on takahelmassa niin mistä löytyy konehuoneen puolelta ne pistehitsit joilla pellin saa irti? Juuri siksi mä oon tätä tekemässä että saisin sen koneen pois. Kerran olen koneen poistanut ilman irroitettavaa helmaa ja sen verran sooloilua oli että päätin että tää on vika kerta.

Link to comment
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Toi kolmio josta puhuin kaartuu takahelman kanssa keskemmälle n. 25cm matkan. Sun kuvissa sitä ei ole eli onko se kiinni takahelmassa vai onko se rälläköity pois?

Mää en kyllä tajua yhtään, että mitä kolmioita sä tarkoitat? Luulin että tarkoitit sisälokarin takapäitä, mutta ilmeisesti et..

Link to comment

Joo, just sitä tarkoitan. Ja tosta kuvasta näkyy ne pisteetkin. Mulla ne on selkeesti kiiltävän pellin takana piilossa. Mutta se on siis sisäpuolelta vain niillä kiinni? Eli lähtee irti jos dremelillä leikkaan tosta kolmion oikeesta reunasta? Onko kolmio vähän irti takana olevasta pellistä kun on kohollaan? Silloin sen saisi helposti irti leikattua siitä. Ja dremeli mahtuu väliin vaikka kone on paikallaan. Ja kiinnityksenkin saa helposti siihen kolmion reunaan... pultti läpi kolmiosta ja tarvittaessa prikka pellin toiselle puolelle väliin. Miten pellit on kiinni toisissaan siinä missä jää konepellin reunan alle? Pisteitä en siinä nähnyt paitsi ihan siinä ylhäällä yhden. Onko ne siinä kohtaa siis mitenkään kiinni?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...