metake Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Ostin ko. auton varaosiksi, lähinnä koneen takia. Rupesin siitä irrotteleen osia ja revin matotkin pois, tarkoituksena pistää loppuauto paaliin. No, osoittautukin sitten pirulainen kovapeltiseksi yksilöksi, liian kovapeltiseksi että raaskis tältä istumalta paalata. Varapyöräkotelossa hieman mätää, mutta ei paha, muualla ei juurikaan, paitsi takalokarit surkeet. Katossa on lommoja, kun joku nuorisorikollisen alku on siitä kävellyt yli. Paperit autossa ok. Antaas tulla mielipiteitä, että mitä autolle pitäis tehdä, meidän tontille se ei jää ;) Quote
Racing Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Myyt sen korikehikon halvalla eräälle eteläpohjanmaan harrastajalle joka tarttee sellaista...saa ilmoittautua sulle itse jos kokee tarvitsevansa... Quote
Guest ritariässä Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 juu, tonttiin vaan ja nettiautoon 2400 ekin hintapyynnillä tyrkylle:) Quote
Guest veewee Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Myyt sen korikehikon halvalla eräälle eteläpohjanmaan harrastajalle joka tarttee sellaista...saa ilmoittautua sulle itse jos kokee tarvitsevansa... Ilmoittaudun. Laita metake vaikka yv:llä hintapyynti rullaavasta tai pelkästä korista. Quote
Sakke Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 perkele...Täälläkin eräs 50-luvun alun auto kaipaa luovuttajaa.. Quote
Guest Raggare Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 juu, tonttiin vaan ja nettiautoon 2400 ekin hintapyynnillä tyrkylle:) osatasiks jos ois? ei mut ei siin oo puuruoriakaan :< Quote
hanski. Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 jos nyt haluut päästä eroon siittä...niin tuoppa se vaikka tuohon samaan paikkaan...heh heh... Quote
metake Posted September 25, 2006 Author Posted September 25, 2006 jos nyt haluut päästä eroon siittä...niin tuoppa se vaikka tuohon samaan paikkaan...heh heh... Voishan sen vaikka koneen poiston jälkeen palauttaa takas "kotio", jos ei muuta keksi ;) Btw, ryömin tänään tuon alle katsomaan, että missä vika kun se ei starttaa. Vika löyty, eihän siellä pirulaisessa ollut koko starttia :D Quote
metake Posted September 25, 2006 Author Posted September 25, 2006 Myyt sen korikehikon halvalla eräälle eteläpohjanmaan harrastajalle joka tarttee sellaista...saa ilmoittautua sulle itse jos kokee tarvitsevansa... Ilmoittaudun. Laita metake vaikka yv:llä hintapyynti rullaavasta tai pelkästä korista. Joo, kyllä tää varmaan tästä myyntiin lähtee, kun saan itse tarvitsemani osat irti. Hinta sorvataan sellaiseksi, että ostaja ja myyjä ovat molemmat tyytyväisiä... Laitan privaa. Quote
hanski. Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 jep...eli siel oli sitten joku käynyt jo.... pellit oli sitten sellaset ku pitikin... Quote
metake Posted September 26, 2006 Author Posted September 26, 2006 Demokratian nimissä on tehtävä niin kuin enemmistö vaatii. Joten tämä on nyt sitten menossa osaaviin käsiin projektiksi ja kokee uudestisyntymisen entistä ehompana. Quote
Recommended Posts