Jump to content

Joku huijari?


Recommended Posts

Posted (edited)

Olikohan vielä palstalla semmonen nimimerkki kuin Hessu84 Tampereen seudulta? Möi mulle uudet droppiolat 80e ja molemmat olat on kuskin puolen tavaraa.. 

Edited by Arziek
Posted

Oletko ottany yhteyttä häneen? Mahtaa Hessua vituttaa jos nyt o ittellä pelkääjän droppeja 2kpl?

 

En tunne tyyppiä, mutta kaikki tuintuu olevan mahdollist. Myös toki huijaukset....

Posted

Oon ollu yhteyksissä häneen ja vika on kuulema Neo Retron, sieltä toimittaneet osat väärin. Olen myös ollu yhteydessä sinne kuten myöskin tämä myyjä. Ja sieltä pestään kädet asiasta vaikka on näyttää kuitti ja kuva tavarasta. No tämä myyjä haluaa kuitenkin nyt jotenkin sopia asian kun ei halua paskaa mainetta itselleen. 

Posted
51 minutes ago, Arziek said:

Oon ollu yhteyksissä häneen ja vika on kuulema Neo Retron, sieltä toimittaneet osat väärin. Olen myös ollu yhteydessä sinne kuten myöskin tämä myyjä. Ja sieltä pestään kädet asiasta vaikka on näyttää kuitti ja kuva tavarasta. No tämä myyjä haluaa kuitenkin nyt jotenkin sopia asian kun ei halua paskaa mainetta itselleen. 

 

Eli NeoRetron kämmi, kumma että siellä eivät ota mitään vastuuta.. 

Posted (edited)

Hieman ihmetyttää myös, että laitetaan vahinko kiertoon ja myydään eteenpäin, jos itse on saatu "paskaa"...

 

Hessu saanee yrityksen kanssa asiat sovittua viimeistään siinä kohtaa, kun tekee reklamaation ja ottaa yhteyttä kuluttajasuojaan, jos virhe oikeasti on yrityksen..

 

Itsellä kyllä toiminut suht kivutta kotimaisten vwfirmojen kans, jos sieltä on paskaa tullut....toki eräältä toimittajalta tuli väärä osa, reklamoin, ei ole kuulunut mitään, mutta ei ole laskuakaan tullut...

 

 

 

 

 

 

Edited by Art_Zi
Posted

Ketjusta ei selviä milloin alkuperäinen ostaja, nk. Hessu, on tavaran ostanut Neoretrolta. Kyllähän ostajallakin on velvollisuus tarkistaa saapunut tavara. Jos ostoajasta on kulunut jo hyvä tovi JA tavara on ehditty myydä jo tässä välissä eteenpäin, ennen kuin virhe on huomattu, niin ymmärrän kyllä ettei retrolta tule automaattista hyvitystä.

 

 

  • Like 4
Posted
14 minutes ago, Pepe said:

Ketjusta ei selviä milloin alkuperäinen ostaja, nk. Hessu, on tavaran ostanut Neoretrolta. Kyllähän ostajallakin on velvollisuus tarkistaa saapunut tavara. Jos ostoajasta on kulunut jo hyvä tovi JA tavara on ehditty myydä jo tässä välissä eteenpäin, ennen kuin virhe on huomattu, niin ymmärrän kyllä ettei retrolta tule automaattista hyvitystä.

 

 

 

Pepe asian ytimessä ku uudestaan ajattelee.. Jos tulee epäkuranttia toimituksena, sehän pitää heti ilmoittaa myyjälle.. Vai eikö ole katasteltu edes sen vertaa mitä tuli paketissa.. 

  • Like 1
Posted

No asia on nyt sovittu myyjän kanssa. Ja turpaanhan siinä tuli niin minulle kuin myyjällekkin mutta pääasia että homma on nyt kunnossa. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...