Arziek Posted May 15, 2020 Share Posted May 15, 2020 (edited) Olikohan vielä palstalla semmonen nimimerkki kuin Hessu84 Tampereen seudulta? Möi mulle uudet droppiolat 80e ja molemmat olat on kuskin puolen tavaraa.. Edited May 15, 2020 by Arziek Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 19, 2020 Share Posted May 19, 2020 Oletko ottany yhteyttä häneen? Mahtaa Hessua vituttaa jos nyt o ittellä pelkääjän droppeja 2kpl? En tunne tyyppiä, mutta kaikki tuintuu olevan mahdollist. Myös toki huijaukset.... Quote Link to comment
Arziek Posted May 19, 2020 Author Share Posted May 19, 2020 Oon ollu yhteyksissä häneen ja vika on kuulema Neo Retron, sieltä toimittaneet osat väärin. Olen myös ollu yhteydessä sinne kuten myöskin tämä myyjä. Ja sieltä pestään kädet asiasta vaikka on näyttää kuitti ja kuva tavarasta. No tämä myyjä haluaa kuitenkin nyt jotenkin sopia asian kun ei halua paskaa mainetta itselleen. Quote Link to comment
Urbantoy Posted May 19, 2020 Share Posted May 19, 2020 51 minutes ago, Arziek said: Oon ollu yhteyksissä häneen ja vika on kuulema Neo Retron, sieltä toimittaneet osat väärin. Olen myös ollu yhteydessä sinne kuten myöskin tämä myyjä. Ja sieltä pestään kädet asiasta vaikka on näyttää kuitti ja kuva tavarasta. No tämä myyjä haluaa kuitenkin nyt jotenkin sopia asian kun ei halua paskaa mainetta itselleen. Eli NeoRetron kämmi, kumma että siellä eivät ota mitään vastuuta.. Quote Link to comment
Arziek Posted May 19, 2020 Author Share Posted May 19, 2020 Niinpä. Eipähän tarvii sieltä ostella mitään. Quote Link to comment
Art_Zi Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 (edited) Hieman ihmetyttää myös, että laitetaan vahinko kiertoon ja myydään eteenpäin, jos itse on saatu "paskaa"... Hessu saanee yrityksen kanssa asiat sovittua viimeistään siinä kohtaa, kun tekee reklamaation ja ottaa yhteyttä kuluttajasuojaan, jos virhe oikeasti on yrityksen.. Itsellä kyllä toiminut suht kivutta kotimaisten vwfirmojen kans, jos sieltä on paskaa tullut....toki eräältä toimittajalta tuli väärä osa, reklamoin, ei ole kuulunut mitään, mutta ei ole laskuakaan tullut... Edited May 20, 2020 by Art_Zi Quote Link to comment
Pepe Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 Ketjusta ei selviä milloin alkuperäinen ostaja, nk. Hessu, on tavaran ostanut Neoretrolta. Kyllähän ostajallakin on velvollisuus tarkistaa saapunut tavara. Jos ostoajasta on kulunut jo hyvä tovi JA tavara on ehditty myydä jo tässä välissä eteenpäin, ennen kuin virhe on huomattu, niin ymmärrän kyllä ettei retrolta tule automaattista hyvitystä. 4 Quote Link to comment
Urbantoy Posted May 21, 2020 Share Posted May 21, 2020 14 minutes ago, Pepe said: Ketjusta ei selviä milloin alkuperäinen ostaja, nk. Hessu, on tavaran ostanut Neoretrolta. Kyllähän ostajallakin on velvollisuus tarkistaa saapunut tavara. Jos ostoajasta on kulunut jo hyvä tovi JA tavara on ehditty myydä jo tässä välissä eteenpäin, ennen kuin virhe on huomattu, niin ymmärrän kyllä ettei retrolta tule automaattista hyvitystä. Pepe asian ytimessä ku uudestaan ajattelee.. Jos tulee epäkuranttia toimituksena, sehän pitää heti ilmoittaa myyjälle.. Vai eikö ole katasteltu edes sen vertaa mitä tuli paketissa.. 1 Quote Link to comment
Arziek Posted May 27, 2020 Author Share Posted May 27, 2020 No asia on nyt sovittu myyjän kanssa. Ja turpaanhan siinä tuli niin minulle kuin myyjällekkin mutta pääasia että homma on nyt kunnossa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.