ovaaliheppu Posted November 28 Share Posted November 28 Taitaa isoin osa halpiksista olla just noita yyliin 8mm levystä leikatulla rungolla, ne tarttee sen profiilipalkin kylkeensä, muuten suuntaa vaihtaessa rullat vetää -/+45 astetta pystylinjasta :D Kutistus/levitysvekottimia sais olla kaks oon huomannu, halpiksissa kun ei oo pikavaihtoleukoja, menee turhaa aikaa eestaasjumppaamiseen jos käppyrät on haastavempia muotoiltavia. Tosin ikinä en oo sitä toista samanlaista kuitenkaan hankkinu. Lisäks jalkapoljintelinekin jääny tekemättä, sekin helpottaa monessa kohtaa Quote Link to comment
Tanhis Posted November 28 Share Posted November 28 52 minutes ago, ovaaliheppu said: Taitaa isoin osa halpiksista olla just noita yyliin 8mm levystä leikatulla rungolla, ne tarttee sen profiilipalkin kylkeensä, muuten suuntaa vaihtaessa rullat vetää -/+45 astetta pystylinjasta :D Kutistus/levitysvekottimia sais olla kaks oon huomannu, halpiksissa kun ei oo pikavaihtoleukoja, menee turhaa aikaa eestaasjumppaamiseen jos käppyrät on haastavempia muotoiltavia. Tosin ikinä en oo sitä toista samanlaista kuitenkaan hankkinu. Lisäks jalkapoljintelinekin jääny tekemättä, sekin helpottaa monessa kohtaa Itse ostin tälläisen kombon aikoinaan https://www.mve-online.com/product_info.php/shrinker-stretchers/shrinker-and-stretcher-combo-p-1234 sitten tein pohjaan kiinnitykset millä koneen saa viilapenkkiin kiinni. näin ei tarvitse olla erillistä runkoa/ kiinnityspistettä tallissa ja koneen saa helposti vaihdettua toiseen tai vaihtoehtoisesti piiloitettua johonkin kun ei ole käyttöä. Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted November 28 Share Posted November 28 Mulla on sellanen syvä malli jossa noin 300mm kita, viilapenkissä sitä kans pitäny, nyttemmin saan sen ison pylväsporan pöytään näppärästi Quote Link to comment
SamiO Posted Thursday at 12:47 PM Author Share Posted Thursday at 12:47 PM Itellä tuo hitsauspöytä niin aattelin jos siihen sais jonku kiinnitys homman väsättyä milemmille mistä voin nostaa pois haitolta ku ei oo tarve. Quote Link to comment
SamiO Posted Sunday at 01:02 PM Author Share Posted Sunday at 01:02 PM Vähä näpräilty... sain aikaseksi purkaa nyt etupään jarruosat. Ku sai rasvaprässin toimiin niin tuli ulos kaikki kohtuu kivuttomasti. Takapään männät oli jo mennyttä ennenku purkas. Joutuu keksii taakse uudet sylinterit. Etuset on pelastettavissa, äkkiä pyöräytin hoonilla ja ei isoa rikostaa että ja kestää vielä lisää pyörittää. Apumies availi kaasutinta että saa ultraan. Quote Link to comment
Tanhis Posted Sunday at 08:03 PM Share Posted Sunday at 08:03 PM (edited) Takasylkät on kuplan etuset 113611057B alustanumeroon 76299 asti. Edited Sunday at 08:08 PM by Tanhis 2 Quote Link to comment
SamiO Posted yesterday at 05:39 AM Author Share Posted yesterday at 05:39 AM Passaakohan noihin etusiin jostai hyllytavaraata uudet tiivisteet? Vähä on tiivisteet rokosilla kyljistä niin ei kehtais samoja laittaa, vaikka varmaa nuo ehkä toimiski.. Quote Link to comment
ovaaliheppu Posted yesterday at 06:50 AM Share Posted yesterday at 06:50 AM (edited) https://www.paruzzi.com/fi/beetle/jarrut-vanteet/jarrusylinterit-ja-jarruputket-letkut/1208/ Näistä nappasin omaani kun nossit tiivistesarjat oli monessa paikkaa arvokkaammat, noi sai nopsasti hyllystä. Sulla näyttää olevan melko paljon arpisemmat sylkyt ku mitä mulla oli, suht varmasti tihkuu ohi uusillakin kumeilla... Edited yesterday at 06:56 AM by ovaaliheppu Quote Link to comment
SamiO Posted 18 hours ago Author Share Posted 18 hours ago Eli samoista mikä passaa taakse, olrait. Joo pyöräytin noita lisää vähä ja minusta jo melko siistit. Rokosta jäi ihan perälle missä nyt ei kuminkaan pitäs majottua minusta... kokeillaan, jos vuotaa niin sorvautetaa isommille männille. Quote Link to comment
Recommended Posts