laira Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 (edited) Noita yrittänyt katsella ja ainakin csp´ltä näyttää olevan ja kai muiltakin? Kiinnostaisi vaan kokemukset noista. Vain etupäähän ajattelin näin aluksi. Miten esim tuon jarrupääsylinterin kanssa on kun ensin tuo csp haluaa sen vaihtamaan omaansa. Tässä nyt on jo 2-piirinen. eikö se toimisi tässä? Tämä muokkaustoiminto näyttää jostain syystä itse kanssa tekevän omia muokkauksiaan teksteihin? Edited January 30, 2022 by laira vääriä sanavalintoja Quote Link to comment
metake Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Airkewld:in setissä pystyy vaihtamaan pulttijaon helposti jos joskus rupeaa haluamaan vaikka possun vanteita. Muutenkin ihan asiallisen oloinen setti.Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
rodi-64 Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Just laitossa tohon työnalla olevaan -67 junakeulaan 944 porschen etulevyt ja satulat sekä takapäähän samaisesta autosta koko takaakseli torsioputkineen päivineen. -näin takapäähän levyt +satulat 944 sekä samalla irs perä. -pääsylkäksi aattelin tuota csp, mutta jos muita hyviä ehdotuksii ni kertokaa. -possun vanteet tulee tähän -laira voisiko tota sun bussia tulla ihasteleen ? kun tässä naapurissa ollaan Quote Link to comment
preA356 Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Täältä ääni CSP:lle. Laadukasta tavaraa ja bolt on 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 (edited) 11 minutes ago, preA356 said: Täältä ääni CSP:lle. Laadukasta tavaraa ja bolt on Täysin samaa mieltä PrePossun kanssa.. Saksalaista laatua, asennus helppo, niin kuin hanskan vetäs käteen.. Joutuu varmaan Kuuskolmoseen Räbään hommaan levyt joka kulmaan CSPeeltä jos sen elvytykseen innostuu.. Edited January 30, 2022 by Urbantoy Quote Link to comment
ozone Posted June 29, 2022 Share Posted June 29, 2022 Jatketaan vanhaa ketjua. CSP suosittelee sivuillaan 5x205 15" levyjarrusetin kanssa kahta erilaista pääsylinteriä, toinen on 20,64 mm ja toinen 24 mm. Kumpi kävisi paremmin kun takana on straight-axle kit ja ilmeisesti (en muista) kuplan tai kolmostyypin rumpujarrut juniksen sorvatuilla rummuilla. Toinen kysymys: onko CSP:n setissä M12 vai M14 pinnapultit? Nehän ei kuulu levyjarrusarjaan, vaan pitää tilata erikseen. -Otso Quote Link to comment
metake Posted June 29, 2022 Share Posted June 29, 2022 Toinen kysymys: onko CSP:n setissä M12 vai M14 pinnapultit? Nehän ei kuulu levyjarrusarjaan, vaan pitää tilata erikseen.Kyllä mulla oli CSP:n levyjarrusetissä pinnapultit, 14 mm:t.Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
ozone Posted June 30, 2022 Share Posted June 30, 2022 Joo, kirjoitin väärin. Pinnapultit kuuluu mutta mutterit ei, ne pitää tilata. Quote Link to comment
preA356 Posted June 30, 2022 Share Posted June 30, 2022 Mä tavasin sivuja moneen kertaan ja sain tulokseksi, että pienempi sarja huutaa 22,2mm pääsylinteriä ja isommille vanteille tai jäähdytetyille levyille suunnattu sarja 24 mm Quote Link to comment
Recommended Posts