Jump to content

Ruisku nelkku palloon?


Recommended Posts

Näyttäis olevan kärjellinen jakaja, siinä on samat rojut kuin 71-> eteenpäin kuplassakin. Busseissa on toki käytetty kierrosluvun rajoittimella varustettua pyörijää mutta tavallinenkin sinne sopii.

 

Jos aiot laittaa wasserin digifant-ruiskun niin jakaja vaihtoon, digijetin kanssa saattaisi toimiakin kun vaan haeskelet puuttuvan alipainekellon...

Link to comment
Näyttäis olevan kärjellinen jakaja, siinä on samat rojut kuin 71-> eteenpäin kuplassakin. Busseissa on toki käytetty kierrosluvun rajoittimella varustettua pyörijää mutta tavallinenkin sinne sopii.

 

Jos aiot laittaa wasserin digifant-ruiskun niin jakaja vaihtoon, digijetin kanssa saattaisi toimiakin kun vaan haeskelet puuttuvan alipainekellon...

 

Juu, Wasserin Digijetti mulla on siihen tarkoitus laittaa. :) Alipainekello löytyy.

Link to comment
  • 6 months later...

Mitähän tarvitsen jos tekisinkin Megaruiskua tähän moottoriin?

Mulla on seuraavaa:

imusarjat ruiskun paikoilla

wasserin ruiskut

wasserin fuelrailsit

läppärunkoja (2-3kpl eri mallista) Wasserin rungossa tais olla ON/OFF anturi yhdessä toisessa muistaakseni jokin potikan näköinen anturi..

 

Kansien lämpöanturia minä varmaan tarvin joka tapauksessa? Näissä pitäs olla jo paikka 3:s pytyn imukanavan vieressä anturille?

 

Mahtaisko onnistua käyttää tätä sensoria joka näkyy ilmapöntön alla triggerinä?

 

DSC_0321.jpg

 

Mitkä wasserin osat saan jättää hyllylle?

Link to comment
Mitähän tarvitsen jos tekisinkin Megaruiskua tähän moottoriin?

Mulla on seuraavaa:

imusarjat ruiskun paikoilla

wasserin ruiskut

wasserin fuelrailsit

läppärunkoja (2-3kpl eri mallista) Wasserin rungossa tais olla ON/OFF anturi yhdessä toisessa muistaakseni jokin potikan näköinen anturi..

*Pitää olla vastustyyppinen, mutta toimii ilmankin potikkaa. Silloin ei voi käyttää sääntöön, eikä flood clear modea, jos kone kastuu.

 

Kansien lämpöanturia minä varmaan tarvin joka tapauksessa?

*Käy vaikka ihan vesianturi. Imuilmananturi pitää olla kans.

Näissä pitäs olla jo paikka 3:s pytyn imukanavan vieressä anturille?

 

Mahtaisko onnistua käyttää tätä sensoria joka näkyy ilmapöntön alla triggerinä?

*Millasta sytkän ohjausta aattelit? Jakajaa? Riippuu missä kohti vauhtista ne tapit ja mikä anturi tuo on tyypiltään. Ja wasserin sytkäpoksi ja jakaja toimis helpoiten ku sisällä hall anturi valmiina ja voi käyttää trikkerinä.

 

Nii, painetasaaja bensalinjaan. Ja mega perään. Löytyy multa vaikka.

Mitkä wasserin osat saan jättää hyllylle?

Link to comment

Mullahan on nyt tuohon koneeseen Wasserin ilmapönttö sovitettuna.

 

Wasserin imusarja eroaa nelkun sarjaan siten että ilmapöntön imusarjan lähtöjen sisähalkaisija ovat n. 37mm kun taas nelkun imusarjan putkien sisähalkaisija on n. 34mm. Mutta kansien imukanavien halkaisija ovat laipan kohdalla myös 37mm kuten tietenkin nelkun imusarjan pää jossa on ruiskun paikat.

 

Paljonkohan noi kapemmat putket vaikuttaa tehoon/ajettavuuteen jne?

 

Vai pitäskö harkita putkien vaihtoa jotta sais imusarjojen sisähalkaisijaksi 37mm koko matkalta ilmapöntöstä kansiin?

 

DSC_0373.jpg

DSC_0317.jpg

DSC_0142.jpg

Link to comment

Mitä tulppia aiot käyttää, yksi vai kolmekärkisiä? wassereissahan oli niin et joissain puolissa vihreä tarra ja se käy pariksi kolmikärkisille tulpille. en muista oliko ulkoa oliko wasserien puolissa ohmieroja napojen välillä vai se vihreelätkänen on vain volteiltaan "tehokkaampi"

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...