Jump to content

European BUG-IN 30.6-1.7.2007


Guest urpopuisto

Recommended Posts

Kovasti on kanssa suunnitelmia lähteä tonne Chimayhin, tosin lentäen ja vuokra-autolla ajanpuutteen takia. Olisko Pori-Rauma-Turku akselilla halukkaita matkaseuralaisia, niin ja miksei tietysti muualtakin... =) Katsoin että Finskillä pääsis n.250€ edestakaisin Brysseliin josta vuokra auto ajaksi 29.6-2.7 olis sellaset 149€. Jos sais vaikkapa pari jamppaa matkaseuraksi ni vois jakaa hieman tota autovuokran hintaa. Brysselistä Chimayhin on matkaa n200km, eli ei kovin pitkä matka. Jos kiinnostaa lähteä reissuun mukaan niin laitappa privaviestiä mulle.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nonniin... Majatalosta huone varattu, lennot ja vuokra-auto katsottu valmiiksi. Pikkasen alkaa jo tässä odottelemaan reissuun lähtemistä kun lueskelee tuolta http://cal-look.no/lounge/ järjestäjien raportteja tapahtuman etenemisestä. 250 autoa ilmoittautunut kiihdytysajoihin, 500 autoa valikoitu show&shine kisaan. Odotettavissa varmaan ihan mielenkiintoinen viikonloppu.

Link to comment
  • 2 months later...

Nostetaanpas hieman tätäkin tapahtuma-ilmoa. Mihinkäs aikaan muut suomiheput ovat tulossa mestoille ? Itse ollaan vaimon kanssa jo torstaina paikalla, meillä on 12km päässä Chimay´n radasta majapaikka Mimognies nimisessä kylässä. Tollasetkin P6081145.jpgtipahti postista viimeviikolla. Pitäiskö ottaa jotkut treffit suomalaisten kesken, käytäis vaikkapa joukolla syömässä (tai juomassa ) jossain ? ; )

Link to comment

Meillä on varattu leirintäalueelle telttapaikat 4 km päästä tapahtuma paikasta Chimayn kylässä. Torstai illasta sunnuntaihin ois tarkotus siellä punkata.

 

DWL treffiseuraa voi tavotella vaikka puhelimella +358505817647

Link to comment
Guest valtteri

Yeah, kova on yritys päästä EBIin. Nyt jo PRND21 toimii, vielä pitäis kasata moottori, ja vihdoin testata jousituksen toimivuutta/ajettavuutta. Alkuperäinen idis on meitsillä lähteä juhannuksena lätäkön yli ja torstaina mennä alueelle kämppäämään. Sunnuntaina sitten joko Ranskaan tai suoraan Amsterdamiin, ja loppuviikosta takas himaan.

 

Voi olla että en kyl pääse jussina vielä liikkeelle... =(

 

Mun numero on +358-445021512

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest valtteri

Mikäs on karjujen tilanne? Montako isäntää lähtee Eurooppaa valloittamaan EBIin? Ja jos autoilla, minä päivänä?

 

Itsellä peli vielä vaiheessa (moottoren ei ole vielä käynyt...), mutta absolutely the latest mä lähden viikon päästä keskiviikkona, pitäis perjantaix ehtiä Chimayhin.

Link to comment

Hola !

 

Parasta aikaa odotellaan pääsyä Brysseliin lähtevään koneeseen. Sieltä sitten autolla Chimayhin ja odottelemaan viikonlopun kahinoita (tarkemmin drag-stripillä). =) Kuvia ja liikkuvaa kuvaa tupsahtaa tänne varmaankin tiistaina.

 

Mikko

 

GO EBI GO !!!!!

Link to comment
Guest Tomasz

Sluugit ovat tyytyväisiä Belgian reissuun. Olutta oli riittävästi ja lauantaina Chimayn poliisit tarjosivat kyydin takaisin Mon reven leirintäalueelle.

post-657-13888359129618_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...