Jarzki Posted June 18 Posted June 18 Tyhjäkäynti suht ok mutta satunnaista pätkimistä ja ei oikein arvaa ajella pitempää lenkkiä.... nyt IR mittarilla katottiin pakoputkiston lämpöjä niin 1 ja 2 sylkän puolella 150 haituvilla, 3 ja 4 n 50... eli 100 asteen ero. Onkojan ajatuksia... varmaankin sen puolen kaasarissa mutta mitä vois olla ? Quote
ovaaliheppu Posted June 18 Posted June 18 (edited) Kurkkaa kaasarin ja imusarjan välissä oleva bakeliitti jos siellä sellainen vielä on, että on ehjä, eikä kaasarin laippaa kiristetty mutkalle. Imuvuoto tulee molempien takia melko helposti. Samaten imusarjojen yhdysputki, onko kumiosat kunnossa ja kii. Helposti näkee jos on kaasarin laippa mutkalla, kun laittaa vaikka 400 santapaperin lasin/peilin päälle ja kevyesti hieroo sitä vasten. Tai mattamustaks maalattua lasia vasten lampulla katsoen näkee jos välistä paistaa valo Edited June 18 by ovaaliheppu Quote
Jarzki Posted June 18 Author Posted June 18 2 hours ago, mikko k said: Kuumempi puoli laihalla? Niin meinaatko että tuo 50 asteinen pakari on lähempänä normaallia lämpöä? Ajattelis että esim 4s sylinteri ja vajaa 10 cm pakoaukon reunasta putken kuuluis olla paljon kuumempi kun 50 astetta ? Quote
mikko k Posted June 19 Posted June 19 11 hours ago, Jarzki said: Niin meinaatko että tuo 50 asteinen pakari on lähempänä normaallia lämpöä? Ajattelis että esim 4s sylinteri ja vajaa 10 cm pakoaukon reunasta putken kuuluis olla paljon kuumempi kun 50 astetta ? Voihan se toinen puoli olla rikkaalla. Tai vaikka venttiilivälykset erilaiset. Se mikä pakolämpöjen pitäisi olla, onkin vaikeampi sanoa. Palotapahtuman lämpötila on kuitenkin satoja asteita. Muuttujia on. Quote
MU Posted June 19 Posted June 19 17 hours ago, Jarzki said: Niin meinaatko että tuo 50 asteinen pakari on lähempänä normaallia lämpöä? Ajattelis että esim 4s sylinteri ja vajaa 10 cm pakoaukon reunasta putken kuuluis olla paljon kuumempi kun 50 astetta ? Jos pakosarja on 50asteinen 10 senttiä kannen laipasta niin siellä sylinterissä ei ole minkäänlaista palotapahtumaa. 1 Quote
Jarzki Posted June 19 Author Posted June 19 3 hours ago, MU said: Jos pakosarja on 50asteinen 10 senttiä kannen laipasta niin siellä sylinterissä ei ole minkäänlaista palotapahtumaa. Tossa videota viimeisimmästä kerrasta kun oli käynnissä... VID-20240613-WA0005.mp4 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.