Guest kepajake Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Nyt pitäis ruuvata paikoilleen etummainen vaihteiston tukirauta, mutta mites sen paikoilleen sovitettua? Käsittääkseni se pitäisi tulla tuon sauman päältä jota nuoli kuvassa osoittaa. Ainoa mutta on että käsijarruvaijeri tulee ulos juuri tuossa kohtaa (nuoli) ja takahaarukan ulkoreunassa olevat latat on myös tiellä. Vaijerin alle se juuri mahtuu vaikka tiukkaa tekeekin mutta noihin haarukan lattarautoihin on vissiin porattava reiät pultteja varten? Quote Link to comment
Sakke Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 niin mää ainaki porasin. Quote Link to comment
-MITO- Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Jos tukevamman kiinnityksen haluat etupäähän niin Manton rauta vaikuttaisi paremmin tukevalta. Eli toi mikä tulee tonne lootan alle etupäähän http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... pic_id=448 Quote Link to comment
Guest kepajake Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Googletin kone punaisena mutta en löytänyt kuin Manton-työntötankoja. Mistäs tuollaisia saa ja maksaako maltaita? Jos tukevamman kiinnityksen haluat etupäähän niin Manton rauta vaikuttaisi paremmin tukevalta. Eli toi mikä tulee tonne lootan alle etupäähän http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... pic_id=448 Quote Link to comment
Guest Raggare Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 http://www.funkenblitz.com/images/926.jpg intermediate mount, tuossa keississä hitsattu runkoon kiinnikkeet. Quote Link to comment
-MITO- Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Aircooledista ja maksoi jotain kymppejä. Helppo asentaa. Quote Link to comment
-MITO- Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Nää vaikuttaa kans asiallisilta, keväällä selviää sitten paremmin http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=643 Quote Link to comment
hanski. Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 näitä sovitin just tänään paikalleen.... Quote Link to comment
Guest kepajake Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Onko tuossa MITOn ehdottamassa Mantonin etupään tukiraudassa korkeussäätö noille uretaanitukipaloille? Voisi kuvitella että tuo ei antaisi rauhallisessa ajossa niin paljon tärinöitä kun paine kasvaa takahaarukkaa vasten vissiin vasta kiihdytyksissä (jos ymmärsin oikein). Quote Link to comment
-MITO- Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Juu on semmoset uretaanipalat pulteilla Quote Link to comment
Tomppa Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=1169 Quote Link to comment
Guest kepajake Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Tilaus lähti... http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=1169 Quote Link to comment
hanski. Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 kuka puttepossu näitä tukirautoja oikein valmistaa???? jokaista koloa piti porata ja viilata sopivammaksi!!! pulttijako ihan mitä sattuu+ mukana tulevat pultit ja prikat mitä sattuu kokoa... vesilintua!!!! no poralla ja vinkulla noista sai sopivat mutta se laatu!!!! tukiraudat ovat rauta vasten rautaa-tyyliset...mutta väliin laitoin tukevasta 6mm kumilevystä leikatut pehmikkeet....jos hiukan pehmittäisi tärinöitä.... tuossa kuvia.... Quote Link to comment
Guest Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 ....taiwanilainen kartiopuolipystykierre metrisen ja tuumasen standardin välistä.... oma kokemus noista tukiraudoista, kuten myös kaikesta muustakin ko. maanosassa valmistetusta tuon hintaluokan tavarasta on se että hinta-laatu kulkee käsikkäin näissä, ja tiukasti. Quote Link to comment
Marko Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 kuka puttepossu näitä tukirautoja oikein valmistaa????jokaista koloa piti porata ja viilata sopivammaksi!!! pulttijako ihan mitä sattuu+ mukana tulevat pultit ja prikat mitä sattuu kokoa... vesilintua!!!! no poralla ja vinkulla noista sai sopivat mutta se laatu!!!! tukiraudat ovat rauta vasten rautaa-tyyliset...mutta väliin laitoin tukevasta 6mm kumilevystä leikatut pehmikkeet....jos hiukan pehmittäisi tärinöitä.... tuossa kuvia.... Ite olisin kyllä laittanut startin kiinni lootaan jo lattialla:-). No mikäs siinä jos tykkää nysvätä:D Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Kumi joustaa toiseen suuntaan ja pultti ottaa kovana toiseen suuntaan --> pulti poikki alta aikayksikön. Etupäässä ne taitaa vaan kulua poikki. Quote Link to comment
metake Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Kumi joustaa toiseen suuntaan ja pultti ottaa kovana toiseen suuntaan --> pulti poikki alta aikayksikön. Etupäässä ne taitaa vaan kulua poikki. Taitaapi olla harvinaisen totta. Kaiken lisäksi nuo kumit ei auta äänen/tärinöitten kulkeutumiseen mitään, koska se kulkee yhtä hyvin noita pultteja pitkin. Quote Link to comment
Marko Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Tossa pitäis olla myös pultin ja mutterin alla kuminen aluslevy silloin tuosta voi pientä hyötyä olla. Quote Link to comment
-MITO- Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Mielummin laadukkaat joustavat ku noi läkkipeltiset kiinan ihmeet. Quote Link to comment
hanski. Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Ite olisin kyllä laittanut startin kiinni lootaan jo lattialla:-). No mikäs siinä jos tykkää nysvätä:D näiden kans saa aina nysvätä!!! teki sitten niin taikka näin... Quote Link to comment
hanski. Posted April 20, 2007 Share Posted April 20, 2007 tukiraudat ovat rauta vasten rautaa-tyyliset...mutta väliin laitoin tukevasta 6mm kumilevystä leikatut pehmikkeet....jos hiukan pehmittäisi tärinöitä.... ensimmäiset testiajot suoritettu...ja todella tyytyväinen tuohon olen!!!! ei täristä liikaa...eikä ravista liikkeelle lähdössä....tästä on hyvä jatkaa... Quote Link to comment
-MITO- Posted April 20, 2007 Share Posted April 20, 2007 Noni, se o hyfä ko suunnitelmat toimii käytännössä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.