Nikladz Posted March 19 Posted March 19 Pystyykö virtalukon haitoittaan uusiksi? Kupla -67 kyseessä. Quote
Urbantoy Posted March 19 Posted March 19 (edited) Pitäs onnistua.. orkkiksesta lähtee lukkopesä irti mutta ei mulla tarkempaa tietoa miten se tapahtuu.. Sambassa tämmönen eli lukkopesä irti ja sitten sarjoitus, mutta sulla pitää olla haittoja sitten kunnolla että se sarjoitus onnistuu: https://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=3945008&highlight=rekey#3945008 Edited March 19 by Urbantoy Quote
ovaaliheppu Posted March 20 Posted March 20 Onnistuu, tosiaan saa olla useamman auton lukot levällään jos haluaa exact tehdä. Myös viilaamalla saa tehtyä osasta haitoista sopivia, tosin silloin mahdollista että se toimii muutamalla eri avaimella. Joskus oon jättäny yhden haitan pois myös jos sopivia ei oo ollu tai saanu viilailtua Quote
Kharon Posted March 20 Posted March 20 Tokkopa mikään kuplan lukoista tosivarasta pidättelee, ne ovat satunnaisrosmoja varten ja silloin on aika sama vaikka sovittelisi haitat järjestykseen jossa ne melkein toimivat ja viilalla loput. Tai näin minä ainakin haluan uskoa. Nimim. useampia kuin yksi lukko vähän viritelty kun vanha lukko/lukkopesä/koko kahva oli ruostunut umpeen ja uusi vanha oli tietty eri sarjaa kuin muut lukot. Quote
Recommended Posts