metake Posted Sunday at 07:38 PM Posted Sunday at 07:38 PM Olisiko kellää läpikäveltävän juniksen omistajalla aikaa ja viitseliaisyyttä mitata penkin paikkojen leveys? Tai jos löytyy muualta mitat niin sekin kelpaa. Kiitos. Quote
Pedalpusher Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago Kysytkö sillä että olisit muuttamassa täysleveen läpikäveltäväksi? Itseäni kiinnostais sama homma nimittäin. Muuttaa täyslevee yksittäisiksi ja mietin millä lähtis asian kimppuun. Quote
ovaaliheppu Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago Samballa noista on ollu jossain topicissa melko tarkat mitat, saattaa löytyä haulla sieltä Quote
mllks Posted 16 hours ago Posted 16 hours ago Tuolta sit vaan tilaamaan valmiit konversiopalat 😁 https://classicsteelbody.com/collections/bus-cab-sheet-metal/products/walk-thru-conversion-kit 1 Quote
Mäki Posted 16 hours ago Posted 16 hours ago Minulta löytyy palliksen ylimääräinen läpikäveltävä keskipala. Sitä voisi varmaan hyödyntää tällaisessa projektissa? 1 Quote
Pedalpusher Posted 14 hours ago Posted 14 hours ago Katsotaan mitäpä sitä tuolla Åkella oli mielessä ja tarvetta mutta mua varmasti kiinnostaa ne Mäkijukan keskipalat. 👍 Quote
metake Posted 7 hours ago Author Posted 7 hours ago 6 hours ago, Pedalpusher said: Katsotaan mitäpä sitä tuolla Åkella oli mielessä ja tarvetta mutta mua varmasti kiinnostaa ne Mäkijukan keskipalat. 👍 Ota vaan Jukalta nuo palat, mulla on jo vastaavat. Palliksessa ne on vaan eri levyiset kuin juniksessa, siksi olisi hyvä tietää suoraan juniksen mitat. Quote
Recommended Posts