ossi Posted yesterday at 06:05 AM Posted yesterday at 06:05 AM Ostossa käytetty ko imusarja, tai imusarjoja jos löytyy useampia. Varmimmin kiinni soittamalla tai viestillä 0405630157 -Ossi Quote
ovaaliheppu Posted yesterday at 10:56 AM Posted yesterday at 10:56 AM 1 vai 2 esilämmityskanavalla? Vai alumiiniset "pässinsarvet". Imusarja kun on 3 osainen Quote
Racing Posted yesterday at 02:17 PM Posted yesterday at 02:17 PM Ja paku vai kuplamalli eli jarrutehostimen lähdöllä vai ilman ? Quote
ossi Posted 23 hours ago Author Posted 23 hours ago Tarkennetaan juu. Yksputkinen ja keskiosa pelkästään. Ei tartte tehostajalle lähtöä. Quote
metake Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago 1 vai 2 esilämmityskanavalla? Vai alumiiniset "pässinsarvet". Imusarja kun on 3 osainenEi kai 1600 imusarjoja ole kahdella esilämmitysputkella? Vai onko mulla jääny jotain opiskelematta? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
Racing Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago 15 hours ago, metake said: Ei kai 1600 imusarjoja ole kahdella esilämmitysputkella? Vai onko mulla jääny jotain opiskelematta? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Vastaan ei kyllä ole tullut missään et olis 34 kaasarilla ollut näin voi niitä silti olla 💁♂️ Quote
preA356 Posted 6 hours ago Posted 6 hours ago (edited) Nyt en muista, että olikohan appiukon -73 1300:ssa kaksi esilämmitysputkea. No auto romutettu, niin ei voi tarkistaa. Vanhasta keskustelusta napattua tietoa. Otsikolla imusarjakysymys vastaajana vwagen 1.5kPosted March 11, 2015 Kaksiputkinen imusarjan lämmitys tuli 1300 moottoreihin keväällä-73(maalis,huhti,toukokuussa moottoriversiosta riippuen),1600 moottoreissa säilyi aluksi yksiputkinen,vuosimallin-74 alusta putki isommaksi,20-24 mm,muutamaa vuotta myöhemmin näihinkin kaksiputkin lämmitys(ei tyyppi 2),tarkkaa ajankohtaa en nyt löytänyt. Edited 6 hours ago by preA356 Quote
Sakke Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Yhden oon nähnyt, AS pakun kone, eli tuplalämmitys ja tehostajan lähtö. Quote
Recommended Posts