ovaaliheppu Posted Tuesday at 01:59 PM Posted Tuesday at 01:59 PM (edited) Onko muilla pelannu ku junan vessa? Huomasin eilen että toi usb laturipistoke joka näyttää latausjännitteen myös ajaessa vilkutti ylijännitettä, ja auton sytytys ikäänku pätki satunnaisesti. Vaikka valot päällä niin meni siis reilusti yli 14.6V johon asteikko loppuu, pyyhkimetkin sai laittaa päälle ja edelleen 14.6V. Nyt mittasin tyhjäkäynnillä sen seilaavan 11-13V ja varmaan jostain 1500rpm ylöspäin tuuppas 15.3V koko ajan. Startatessa latauksen merkkivalo oli tosi himmee, muutaman päivän. Vaihdoin orggis mekaanisen, nyt ei seilaa tyhjäkäynnillä, antaa 12.6-12.8V ja kierroksilla tasaisesti 13.4V. Ja merkkivalo loistaa yhtä kirkkaasti ku öljynpainekin. Elektroninen ollu ny vuodesta -22 ja kilsoja luokkaa 55tkm. Hajosiko jo? Tähän asti pelas nätisti, valot päällä 70-80km/h matkavauhdissa piti hyvin 13.8-14.2V. Onks ohjeita miten vakiota säädetään niin että latais pikkusen enemmän, toki tuokin riittää, mutta jotenki 14V tuntuis henkisesti paremmalta 😄 Edited Tuesday at 02:19 PM by ovaaliheppu Quote
Twn Cornet Posted Tuesday at 05:46 PM Posted Tuesday at 05:46 PM Alakulmassa olevassa kuvassa kun a kirjaimen osoittavaa väliä suurentaa 0.5mm- 1mm pitäisi ladata enemmän. 4 Quote
Marko Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago On 7/29/2025 at 11:59 PM, ovaaliheppu said: Vaihdoin orggis mekaanisen, nyt ei seilaa tyhjäkäynnillä, antaa 12.6-12.8V ja kierroksilla tasaisesti 13.4V. Ja merkkivalo loistaa yhtä kirkkaasti ku öljynpainekin. Toi ei ole tarpeeksi, pitäs olla siellä 14.2V - 14.5V. Säädin jos hajoaa niin vaihtari laturi pukkaa sen 15-17V Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.