Guest Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 kertokaa käyttäjä kokemuksia levyjarrusarjoista joita olette asentaneet (taakse). Eli asennus ja toiminta ajossa (ajotuntuma rumpuihin verrattuna) onko tullut ongelmia jne. olen hankkimassa kyseistä settiä, jos ei hirmu negatiivista palautetta kuulu!! Quote Link to comment
JM Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Käyttö kokemuksia ei ole vielä. Empin sarja on lähinnä hyvä aihio. Mulla ei käynyt suoraan. Levyn kiinnitys pinnasta Joutui sorvaamaan 4mm jotta levyn sai asemoitua oikein. tästä seurasi tietenkin se että levyn ja akselipultin väliin tarvi vastaavan holkin. Käsijarru vaijerit on 100mm liian pitkät. Hinta/laatu mielestäni on erittäin kohdallaan, eihän tohon rahaan saa edes uusia levyjä+paloja. Quote Link to comment
Lasse Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Kyllä mulla toi setti sopi heittämällä paikoilleen. Siellä on kaksi eri holkkia mukana joilla tuo levy asemoidaan paikoilleen. Meni nyt varmasti oikea holkki kun tarvi sorvata. Quote Link to comment
JM Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Kaks? Mulla oli yksi holkkipari joka on/oli saman kokonen kun vakio holkki, tosin koneistus jälki mielestäni aika karkeaa joten laitoin vakion. Nyt tuli mieleen että tuosta holkista olis ollut helpointa ottaa pituutta pois...Kerpele... Quote Link to comment
Per Jernström Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Empit mullakin on. Levyillä autossa on jarrut, vakiorummut menee nykymittapuun mukaan kategoriaan "kitkalaitteet". Mulla meni laikat paikalle ilman kikkailuja, mutta ne käsijarruvaijerit olivat turhan riittoisat kuten muutkin ovat todenneet. Quote Link to comment
Per Jernström Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 Aika helppo kikka Empin setin liian pitkiin käsijarruvaijereihin on pistää paineilmaliitin vaijerinkuoren etuosaan. Liittimen etuosa menee rungon putken sisään ja vaijeri taas liittimen sisään. Edit: se kuvassa oikealle oleva osa siis runkoon ja kuori toiseen päähän. Quote Link to comment
Guest fastghia Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Entä onks kellään ollu muita kute CB tai CSP-settejä? Quote Link to comment
Racing Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Missä hinnoissa nuo sarjat pyörii? Quote Link to comment
Teevee Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Muistaakseni CB:n setti maksoi jotai 480e paikkeilla.. Quote Link to comment
jukkis Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Mulla on cb-pervomanssi levyjarru satsi takana. Meni heittämällä kiinni, ja toimii hyvin vaikka paikallaan on vielä orkkis pääsylinteri. Kun saa vaihdettua tuon kolffin sylkän paikoilleen ni luulen et poljin voiman tarve pikkasen pienenee. Eikä maksanu lähellekään 480:euroo Hermannilla, on tietysti voinu hinta nousta siitä ku nuo itelle ostin. Quote Link to comment
mikan Posted April 29, 2007 Share Posted April 29, 2007 Taala on ennätyshalpaa, joten nyt jos koskaan kannattaa tehdä jenkeistä hankintoja. http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=714 t. Mika Quote Link to comment
Guest fastghia Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Eikä maksanu lähellekään 480:euroo Hermannilla, on tietysti voinu hinta nousta siitä ku nuo itelle ostin. Hermannilla ? kuka se o ? Quote Link to comment
-Puide- Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Eikä maksanu lähellekään 480:euroo Hermannilla, on tietysti voinu hinta nousta siitä ku nuo itelle ostin. Hermannilla ? kuka se o ? Olisko Heikki Miettinen, Kuusamo eli hese p.040-5153867 emaili pacific.productions ( ät) luukku.com Quote Link to comment
Guest Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 nyt on ensi testi suoritettu. Hyvin tuntui jarrut pelaavan. Hiukan ilmaa vielä jossakin, mutta muuten ok. Sarjan asennus oli yllättävän helppo vain pientä viilaamista. Käsijarruvaijerit lyhensin, koska kyseessä on kirppu niin ne ei suoraan heittämällä käy. Asennuksessa piti laittaa yksi ylimääräinen rikka jarrusatulan kiinnityksen väliin, jolloin levy tuli satulassa olevaan hahloon keskelle. Muuta ongelmaa ei sitten ollutkaan. Ajotuntumasta raportoin sit kun kilometrejä kertyy!! Quote Link to comment
Guest Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Nyt on heitetty Urhonajot tuollainen setti takana ja hyvin pelas. Quote Link to comment
Guest zio Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Ihan mielenkiinnosta vain että saako ko.jarrusetteihin tarpeen vaatiessa tiiviste sarjoja ym jostain tulevaisuudessa? Lähinnä sitä varten kyselen kun tulevaan projektiimme tulee juurikin Levyt taakse. Quote Link to comment
Recommended Posts