Jump to content

levyjarrujen hankkimen taakse


Guest svaris

Recommended Posts

Posted

kertokaa käyttäjä kokemuksia levyjarrusarjoista joita olette asentaneet (taakse). Eli asennus ja toiminta ajossa (ajotuntuma rumpuihin verrattuna)

onko tullut ongelmia jne.

olen hankkimassa kyseistä settiä, jos ei hirmu negatiivista palautetta kuulu!!

Posted

Käyttö kokemuksia ei ole vielä. Empin sarja on lähinnä hyvä aihio. Mulla ei käynyt suoraan. Levyn kiinnitys pinnasta Joutui sorvaamaan 4mm jotta levyn sai asemoitua oikein. tästä seurasi tietenkin se että levyn ja akselipultin väliin tarvi vastaavan holkin. Käsijarru vaijerit on 100mm liian pitkät. Hinta/laatu mielestäni on erittäin kohdallaan, eihän tohon rahaan saa edes uusia levyjä+paloja.

Posted

Kyllä mulla toi setti sopi heittämällä paikoilleen.

 

Siellä on kaksi eri holkkia mukana joilla tuo levy asemoidaan paikoilleen. Meni nyt varmasti oikea holkki kun tarvi sorvata.

Posted

Kaks? Mulla oli yksi holkkipari joka on/oli saman kokonen kun vakio holkki, tosin koneistus jälki mielestäni aika karkeaa joten laitoin vakion. Nyt tuli mieleen että tuosta holkista olis ollut helpointa ottaa pituutta pois...Kerpele...

Posted

Empit mullakin on. Levyillä autossa on jarrut, vakiorummut menee nykymittapuun mukaan kategoriaan "kitkalaitteet".

 

Mulla meni laikat paikalle ilman kikkailuja, mutta ne käsijarruvaijerit olivat turhan riittoisat kuten muutkin ovat todenneet.

  • 5 weeks later...
Posted

Aika helppo kikka Empin setin liian pitkiin käsijarruvaijereihin on pistää paineilmaliitin vaijerinkuoren etuosaan. Liittimen etuosa menee rungon putken sisään ja vaijeri taas liittimen sisään.

 

Edit: se kuvassa oikealle oleva osa siis runkoon ja kuori toiseen päähän.

post-552-13888358936332_thumb.jpg

Guest fastghia
Posted

Entä onks kellään ollu muita kute CB tai CSP-settejä?

Posted

Mulla on cb-pervomanssi levyjarru satsi takana. Meni heittämällä kiinni, ja toimii hyvin vaikka paikallaan on vielä orkkis pääsylinteri. Kun saa vaihdettua tuon kolffin sylkän paikoilleen ni luulen et poljin voiman tarve pikkasen pienenee. Eikä maksanu lähellekään 480:euroo Hermannilla, on tietysti voinu hinta nousta siitä ku nuo itelle ostin.

Guest fastghia
Posted
Eikä maksanu lähellekään 480:euroo Hermannilla, on tietysti voinu hinta nousta siitä ku nuo itelle ostin.

 

Hermannilla ? kuka se o ?

Posted
Eikä maksanu lähellekään 480:euroo Hermannilla, on tietysti voinu hinta nousta siitä ku nuo itelle ostin.

 

Hermannilla ? kuka se o ?

 

Olisko Heikki Miettinen, Kuusamo eli hese

 

p.040-5153867

emaili pacific.productions ( ät) luukku.com

  • 3 weeks later...
Posted

nyt on ensi testi suoritettu. Hyvin tuntui jarrut pelaavan. Hiukan ilmaa vielä jossakin, mutta muuten ok.

Sarjan asennus oli yllättävän helppo vain pientä viilaamista.

Käsijarruvaijerit lyhensin, koska kyseessä on kirppu niin ne ei suoraan heittämällä käy. Asennuksessa piti laittaa yksi ylimääräinen rikka jarrusatulan kiinnityksen väliin, jolloin levy tuli satulassa olevaan hahloon keskelle. Muuta ongelmaa ei sitten ollutkaan. Ajotuntumasta raportoin sit kun kilometrejä kertyy!!

post-517-1388835898418_thumb.jpg

post-517-13888358984765_thumb.jpg

Posted

Nyt on heitetty Urhonajot tuollainen setti takana ja hyvin pelas.

  • 2 weeks later...
Posted

Ihan mielenkiinnosta vain että saako ko.jarrusetteihin tarpeen vaatiessa tiiviste sarjoja ym jostain tulevaisuudessa? Lähinnä sitä varten kyselen kun tulevaan projektiimme tulee juurikin Levyt taakse.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...