Guest Toheltaja Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 mie oon viilannu aina tuota hahloa missä pultti liikkuu pidemmäks. Sitte laittanu sen puoli tai kokonaisen pultin paksuuden verran pieleen niin että auto on korkeimmillaan siis pultin paksuuden verran alempana tuosta säätöpäästä. Saa helposti tehtyä ku piirrät viivan siihe akseliin linjalle jossa pultin reikä on. sitte toinen viiva 10mm alemmas missä ylempi viiva, ja laitat palan ylimpään asentoon, ja hitsaat tuohon. Tolla jo normaalit pallot pohjaa alimmassa asennossa (ja jos ei ole droppiolkia niin ei ole kunnolla vieläkään tontissa :D) Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Tossa Rytinän akselissa on toi madalluspalikka mun mielestä vähän hassussa kohdassa. Ottaa se pultti ekana kiinni maahan, Tipin akselissa on "normaalimmalla" kohtaa. Vai ei kai sillä väliä oo, jos säätö kerran toimii.. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 soon kato pallo ja olkatappikeulaisessa hitusen eri kohdassa jo alkujaankin... Quote Link to comment
Dalton Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 mie oon viilannu aina tuota hahloa missä pultti liikkuu pidemmäks. Sitte laittanu sen puoli tai kokonaisen pultin paksuuden verran pieleen niin että auto on korkeimmillaan siis pultin paksuuden verran alempana tuosta säätöpäästä. Saa helposti tehtyä ku piirrät viivan siihe akseliin linjalle jossa pultin reikä on. sitte toinen viiva 10mm alemmas missä ylempi viiva, ja laitat palan ylimpään asentoon, ja hitsaat tuohon. Tolla jo normaalit pallot pohjaa alimmassa asennossa (ja jos ei ole droppiolkia niin ei ole kunnolla vieläkään tontissa :D) Ja tällä menetelmällä kuinka paljon alkuperäistä matalampi auto on ylimmässä asennossaan ja taas alimmassa? Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 soon kato pallo ja olkatappikeulaisessa hitusen eri kohdassa jo alkujaankin... Noniinno tietysti.. :) Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Laita siihen asentoon kun tarvit. Eli vedät akseliin siihen vakiomutun kohdalle viivat. Leikkaat palan pois ja arvot sen siihen viivaan suhteutettuna. Jos haluat takaisin vakiokorkeudelle, niin laitat niin että säätö on yläasennossan viivan kohdalla. Ei sen kummempaa. Quote Link to comment
metake Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Jos haluat takaisin vakiokorkeudelle, niin laitat niin että säätö on yläasennossan viivan kohdalla. Ei sen kummempaa. Ei taida droppiolilla nousta takas vakiokorkeuteen tuolla menetelmällä? Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 No joo ei dropeilla tietenkään. En hoksannut että ne on tuohon tulossa. Jos sen niiden kanssa haluaa niin sitten tosiaan siitä viivasta ylöspäin se yläasento, ehkä 3 cm? Tai sinne päin. Quote Link to comment
hanski. Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 mitä jos...laittaa tuon säätöpalan vain toiseen putkeen kiinni? niin tehtiin joskus -80 luvulla joka toiseen turkulaiseen autoon... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 ei ollu viikkorahoista ostamaan toista palaa toiseen putkeen... Melko pingotukselle joutuu, jos yhdellä kääntelee :D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.