Jarzki Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Mut jo facen type 3 foorumilla salvottiin lähes tästä mutta kysytäänpä nyt paikasta jossa on tietoakin :) Eli nuo PDSIT kaasarit on sinänsä ok, auto käy ja kulkee. Niihin on laitettu kunnostussarja mutta hieman silti tuntuu että niitä ei ihan säätöihin enää saa ? Hieman houkuttaisi ostaa siihen esim tämä 47-0634 - EMPI Progressive 32/36F Single Carb Kit - 2 Barrel - Type 3 Only. Ihan vain helppouden nimissä. Mutta meneekö tuolla elämä helpommaksi ? Sitten se kun mun oma on automaatilla ja se tarvii alipainetta joka nyt otetaan imusarjan juuresta 4 erillistä porttia jotka vedetty yhteen ja menee laatikon alipainekellolle. Onko kokemuksia ? Toki jos löytyy Vaasasta kaasutinwelho niin voisin tuoda tuota vilkaistavaksikin jossain kohtaa :) Quote
DOODAH Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Vanhat kolkin kaasarit on usein haastavia, mutta eikö samalla rahalla kun tuo linkkaamasi progressiivinen saisi uudetkin pikkutuplat? Quote
Jarzki Posted 3 hours ago Author Posted 3 hours ago 1 hour ago, DOODAH said: Vanhat kolkin kaasarit on usein haastavia, mutta eikö samalla rahalla kun tuo linkkaamasi progressiivinen saisi uudetkin pikkutuplat? Varmaan voisi saadakin, pitää toki sekin vaihtoehto tutkiskella Quote
-tipi- Posted 33 minutes ago Posted 33 minutes ago Mitään järkeä ole tuommosessa progessa keskellä. Orkkikset jiiriin (läppäakselien holkitus, jos väljät?), tai tupladelsit. Alipaine ei oo mikään ongelma, imariin kuin ímariin voi reijät porata. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.