hese Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 tämmöistä ei ole ennen tullut vastaan vaikka muutama ilmajäähymoottori on tullut purettua.missä tämmöinen öljypumppu on ollut alunperin? 2-osainen ja purettavissa .4 x6mm mutteri irti ja pumppu menee 2 osaan. numero on pumpussa vw 021.115.109A. kuva pumpusta. Quote
hese Posted April 27, 2007 Author Posted April 27, 2007 TARKENNUSTA.KANNESSA 021.115.109A JA ITSE PUMPPU 021.115.141A. Quote
Racing Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Nyt en muista mutta olisko vw automatic pumppu? Quote
Guest Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Näyttäs automaatin pumpulle. Edit. Eikös automaatin pumpussa oo letkun/letkujen lähdöt jommalla kummalla puolella? Quote
Racing Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 eikö hää oo T4 pumpi Saattaa olla muistelisin että automaatissa oli putkiliiitännät kannessa? T4:sta taas ei kokemuksia,viisaammat valaisee... Quote
hese Posted April 27, 2007 Author Posted April 27, 2007 tää oli typ-1 koneessa kiinni. eipä oo tullu typ-4konetta purettua ku 20vuotta sitte. Quote
Guest Mika Raussi Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 Nelkun pumppu. Taustapuolesta löytyy neljä mutteria eikö? Edit: Eikun noihan näkyy jopa. Quote
Guest Kimmo Antikainen Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 Yks ääni nelostyypin vakiopunpulle kans täältä, käypi kyllä myös T1, ja T1 punppu nelkkuunkin. Quote
mikko k Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 Type 4 vakiopumppu. Sopii myös Type 1 koneeseen. En kyllä muista että kumpi nokka-akseli pitää olla, vissiin suora 3-niittinen. Quote
P_Valtonen Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 . En kyllä muista että kumpi nokka-akseli pitää olla, vissiin suora 3-niittinen. On Typ4 vakiopumppu ja käy kuplan lohkoon 3 niittisen nokan kaveriksi Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.