Guest Raggare Posted August 28, 2004 Share Posted August 28, 2004 http://koti.mbnet.fi/~skote/ARM.htm Quote Link to comment
DOODAH Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 eli tallin pihassa olevan ovaali korin voi nostaa talvifläkän pohjalevylle tosta noin vaan? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 korinvaihto, jotaki prossia liene menee mutta eipä sille estettä oo ?:o Quote Link to comment
DOODAH Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 paljokohan se on? pohjalevy lienee 8% Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 http://www.ake.fi/forms%5CC115.pdf kaikkien rakastama pdf tiedosto ake sivuilta.. sen perusteella 12% ja sitten loksut ovet ja muut jos laskee mukaan (näistähän voi vääntää kättä et ne o uudemmasta ni säästää %) ni 35%, eli lähenee tuo kanta-auto tarkistus joka tulee 34.9% ylittyessa, maksaa jonninverran käsittääkseni.. Quote Link to comment
Timppa Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 huom, pohjalevyrakenne, korikehikko 16% etukansi 2% etulokasuojat 2% etuovet 5% takakansi2% eli yhteensä 27% ei kai muuta tarvitse vaihtaa? eli ei tarvitse kanta-auto tarkistaa? tarkistus muuten on jotain 500e luokkaa.. mutta eikö olisi mielekkäämpää vaihtaa pelkkä pohjalevy 8% ? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 mut kumpi o tyylikäämpi: ovaalin pohjalevy ähtäris vai ovaalin koppa ähtärin alustalla ;P Quote Link to comment
Timppa Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 mut kumpi o tyylikäämpi: ovaalin pohjalevy ähtäris vai ovaalin koppa ähtärin alustalla ;P h0h0, en tii.. mut siis helpommalla pääsee vissiin, jos vaihtaa ovaaliin ähtärin pohjalevyn, eikä ähtäriin ovaalin koppaa..;p voisko enää epäselvemmin sanoa.. eli tallin pihassa olevan ovaali korin voi nostaa talvifläkän pohjalevylle tosta noin vaan? Quote Link to comment
-MITO- Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 Niin ja missä kiinnostaa minkä vuotinen kori on pohjalevyn päällä? Ylimäärästä rahaa jos tollasii rupee muutoskatsastaa. Quote Link to comment
Timppa Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 nii, ei oo hirveesti kokemuksia konttorilla asioimisesta..:) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 29, 2004 Share Posted August 29, 2004 tuo kuplaharrastaja inssiki tsekkas runkonumban aika pikasesti, ts. ei katonu numeroita.. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Voe voe!! Pojat tussailoo... Peltivalmis kori on 35 prosenttia ja siinä on mukana pohjalevy (8%) Lukee selkeesti lakitekstissä. Eli fläkään voit vaihtaa kopan aika holetta jos siltä tuntuu. Sitten kun vaihdetaan korin mukana "muut korivarusteet" ni se on yhteensä 7%. Etusäleikkö on erässä tapauksessa ollut etupellin vw-merkki. Sitten on verhoilu vielä 2%, kojelauta 1.2%, mittarivarustus 1.2% Kaikki varmaan osaa ynnätä? Eli vähän pitää katto mitä vaihtaa ja mihin. Hankala on akvaarion kamoja splitin koriin sovitella. Pojalevyä on ihan turha edes kuvitella vaihtaa akseleinen päivinen. Jos ei siis tahdo maksaa paljon. Kanta-ajoneuvon yksilöinti nimittäin maksaa siis 470€. Hintaan sisältyy myös rekisteröinti. Ja kaikkee saa rakentaa kunhan kehtaa luvat tapella. Perusteet ei kummoset tarvii olla kun on selvät ja hyvät suunnitelmat. Vai onko fk-auton kuskaaminen muka hyvä peruste tehdä kuplaan lava? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 fk = formula kart. Käytännössä sis mikroauto. En kehannu ihan sitä Paavolan ehdottamaa kuution kokosta pahvilaatikkoa siihen paperiin kirjottaa niin keksin jonkun muun tarpeeksi ison ja kevyen. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Tuo on uus miulle ihan uus nimitys.. Mutta osuva se on! Viime kesänä otti penkki asfalttiin kiinni monta kertaa. Quote Link to comment
JaniM Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Ahaa, tommosta vähän epäilinkin. Minkäslainen perskiituri löytyy ;-) Quote Link to comment
-tipi- Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Miusta toi 'kuution kokonen pahviloota' ois hyväksytyssä luvassa kuvastanu hienosti järjestelmän järkiperäisyyttä. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 Hyväksytyssä luvassahan ei onneks ole perusteita näkyvillä. Eikä onneksi oo esimerkiksi sitä bullshit selostusta t-3 ja t-4 koneiden kestävyys eroista. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 mulla kävi mielessä joskus että tuo -50 ja -56 saman väriseksi, ja 50:llä ajan kestä, ja samoilla papereilla ja kilvillä vetäsen sitte ovaalilla talven. Eikä varmaan tartte selitellä polliisille pysäytettäessä että minkäs vuosimallin auto tää on. Yks vanha inttikaveri on tuollasta tehny jo 10 vuotta... Quote Link to comment
Guest Mikko Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Tää olikin hyvä tietää että kopan vaihdosta loksuineen päivineen rokotetaan se 27%. Nyt uskaltaa taas suunnitella tulevaa. Lähetin AKE:en sähköpostia asian tiimoilta varmistukseksi, toivottavasti vastaavat. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.