Jump to content

AUTON RAKENTEEN MUUTTAMISESTA


Guest Raggare

Recommended Posts

Guest Raggare

http://www.ake.fi/forms%5CC115.pdf kaikkien rakastama pdf tiedosto ake sivuilta..

 

sen perusteella 12%

ja sitten loksut ovet ja muut jos laskee mukaan (näistähän voi vääntää kättä et ne o uudemmasta ni säästää %) ni 35%, eli lähenee tuo kanta-auto tarkistus joka tulee 34.9% ylittyessa, maksaa jonninverran käsittääkseni..

Link to comment

huom, pohjalevyrakenne, korikehikko 16%

etukansi 2%

etulokasuojat 2%

etuovet 5%

takakansi2%

 

eli yhteensä 27% ei kai muuta tarvitse vaihtaa? eli ei tarvitse kanta-auto tarkistaa? tarkistus muuten on jotain 500e luokkaa..

 

mutta eikö olisi mielekkäämpää vaihtaa pelkkä pohjalevy 8% ?

Link to comment
mut kumpi o tyylikäämpi: ovaalin pohjalevy ähtäris vai ovaalin koppa ähtärin alustalla ;P

 

h0h0, en tii.. mut siis helpommalla pääsee vissiin, jos vaihtaa ovaaliin ähtärin pohjalevyn, eikä ähtäriin ovaalin koppaa..;p voisko enää epäselvemmin sanoa..

 

eli tallin pihassa olevan ovaali korin voi nostaa talvifläkän pohjalevylle tosta noin vaan?
Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Mika Raussi

Voe voe!!

 

Pojat tussailoo... Peltivalmis kori on 35 prosenttia ja siinä on mukana pohjalevy (8%) Lukee selkeesti lakitekstissä. Eli fläkään voit vaihtaa kopan aika holetta jos siltä tuntuu. Sitten kun vaihdetaan korin mukana "muut korivarusteet" ni se on yhteensä 7%. Etusäleikkö on erässä tapauksessa ollut etupellin vw-merkki. Sitten on verhoilu vielä 2%, kojelauta 1.2%, mittarivarustus 1.2%

 

Kaikki varmaan osaa ynnätä? Eli vähän pitää katto mitä vaihtaa ja mihin. Hankala on akvaarion kamoja splitin koriin sovitella.

 

Pojalevyä on ihan turha edes kuvitella vaihtaa akseleinen päivinen. Jos ei siis tahdo maksaa paljon.

 

Kanta-ajoneuvon yksilöinti nimittäin maksaa siis 470€. Hintaan sisältyy myös rekisteröinti.

 

Ja kaikkee saa rakentaa kunhan kehtaa luvat tapella. Perusteet ei kummoset tarvii olla kun on selvät ja hyvät suunnitelmat. Vai onko fk-auton kuskaaminen muka hyvä peruste tehdä kuplaan lava?

Link to comment
Guest Mika Raussi

fk = formula kart.

 

Käytännössä sis mikroauto. En kehannu ihan sitä Paavolan ehdottamaa kuution kokosta pahvilaatikkoa siihen paperiin kirjottaa niin keksin jonkun muun tarpeeksi ison ja kevyen.

Link to comment
Guest Toheltaja

mulla kävi mielessä joskus että tuo -50 ja -56 saman väriseksi, ja 50:llä ajan kestä, ja samoilla papereilla ja kilvillä vetäsen sitte ovaalilla talven. Eikä varmaan tartte selitellä polliisille pysäytettäessä että minkäs vuosimallin auto tää on.

 

Yks vanha inttikaveri on tuollasta tehny jo 10 vuotta...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Tää olikin hyvä tietää että kopan vaihdosta loksuineen päivineen rokotetaan se 27%. Nyt uskaltaa taas suunnitella tulevaa. Lähetin AKE:en sähköpostia asian tiimoilta varmistukseksi, toivottavasti vastaavat.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...