Jump to content

Rekisteröinti


Guest oinosenmake

Recommended Posts

Guest oinosenmake

Tuli hommattua pihaan -54 kupla projekti joka ollut poissa rekisteristä ainakin viimeset 20 vuotta. Mites on tuleeko rekisteröintikatsastuksessa ongelmia kun kun varapyöränkotelo(kin) on vaihdettu ja stassatut korinumerot- jotka tämänikäisistä pitäs ilmeisesti löytyä puuttuu ja tyyppikilpi on kateissa.. Syynääkö ne noita korinumeroita tuolta miten tarkkaan? Runkonumero on tallessa.

Link to comment

Auto on käytännössä käyttökelvoton. Laitatko puhelinnumerosi niin me tullaan poikien kanssa hakemaan romu pois nurkista.

 

No ei vaan. Minun ymmärtääkseni sillä korinumerolla ei ole pätkän vertaa väliä kunhan paperit on runkonumerolle OK. Jos oikeasti on niin nihilisti-inssi rekisteröintikatsastuksessa niin katsastuksen keskeytys ja konttorin vaihto. Ei ainakaan minun katsastuskerroilla ole katsottu kertaakaan korinumeroa, tosin, enpä ole rekisteröintikatsastanutkaan kuplaa vielä.

Link to comment
Mitenkäs kun yx kaveri käytti vanhaa buickia katsastuksessa niin sano että ai niin eihän tässä tarvii koko runkonumeroa ku on yli 50v vanha ???????

 

vuosikatsastus oli kyseessä...

 

Joku vuosimalliraja on siinä josta ei enää tartte kattoa! Olin kerran konttorilla kanssa ja joku vanha jenkki josta ei löytynyt niin toinen inssi sanoi toiselle että näin ja näin vanhasta ei ole pakko kattoa.

Link to comment

Älkää sotkeko vuosikatsastusta ja rekisteröintikatsastusta, täysin eri asiat ja kysyjä puhui nimenomaan rekisteröinnistä.

 

Multa löytyy '54 tyyppikilpiä jos sellaista kaipaat.

Link to comment
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...