Guest Ranne Posted September 6, 2004 Posted September 6, 2004 Inspiraatio löytyi taas ja aikaakin hiukan joten sain jotain aikaiseksi. Eli tunneliin tuli öljyletkua ja bensaletkua. Alusta olisi tarkoitus tehdä "hienoksi", korin ajattelin jättää juuri tuollaiseksi epämääräisen näköiseksi, ainakin ensi kesäksi. http://img.photobucket.com/albums/v254/ ... 010007.jpg http://img.photobucket.com/albums/v254/ ... 010002.jpg Kone tulee todennäköisesti olemaan ahdettu. Blow through. Tai jos armeija alkaa tammikuussa pahasti ottamaan aikaa niin vapari. Lootaa tarttis alkaa ja miettimään... http://img.photobucket.com/albums/v254/ ... 010004.jpg Mutta ensi kesäksi on tavoite. Quote
Sakke Posted September 6, 2004 Posted September 6, 2004 Santalan kaatama viiskasi vissiin herää pikkuhiljaa henkiin? BTW,meikällä työn alla talvella viiskasi kans,mut ei hanu. Quote
Guest Ranne Posted September 6, 2004 Posted September 6, 2004 Tarkoitus olisi. Ja tota 14.1 aikaa parantaa kans. :) Quote
Guest Ranne Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 Mutta ensi kesäksi on tavoite. Ei helv... :D Mut jos nyt kuukauden sisään sais savut, ehkä, jopa. Quote
hanski. Posted May 29, 2007 Posted May 29, 2007 satakunnas on näitä piiiiiiitkiä projekteja..heh heh... Quote
GT78 Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 hienolta näyttää, virtaa vanttuisiin! Jos tänä kesänä järkättäis vaikka useampikin Satakuntamiitti niin luulis tolla sellaseenkin ehtivän :D Quote
Guest Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 Ihan kiinnostuksesta että mitä kone sisältää... lohko jne? :) Quote
Guest Ranne Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 Cb:n badass lohko tossa on. Nokkana toimii FK-87 ja Pauterin rullavipat. Lortot on 48:t. 84x94. Tänään sain jonkinsortin huohotuksen väsättyä. Enää öljyt ja bensat sisään ja "hiukan" sähkötöitä jonka jälkeen voikin hikisenä vääntää avaimesta ja kuunnella kun koko paska posahtaa. Quote
jyrie Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 ....snif...no mut hyvä kun edistyy, ties vaik joskus päästään ajaa kilpaa... ;-) tätä ei tultane vetämään kyljelleen... :-) tai jos vedetään niin sitten puikoissa oon vaan mä. http://racepaku.blogspot.com/ Quote
Guest Ranne Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 ITS ALIVE! :D Vittu että voi olla hyvä fiilis! 25min about käytettiin konetta, kierrosten ollessa joku 1600-1800. Yllättävän siististi kävi ollakseen eiyhtään säädetty. Öljynlämmöt kohosi tuona aikana 90 asteeseen, flektiä ei vielä Setrabin edessä ole. Kannen lämpötila-anturi tuli sitten laitettua 4 pyttyyn, lämpötila pysyi jossain 150 asteen tienoilla. Ainoa ongelma oli että toinen venakopan tiiviste vuosi ihan seulana. Tästä on todella hyvä jatkaa. Quote
Pepe Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Onneksi olkoon! Nimim. moottoritvittuosinapöydällä Quote
Guest Ranne Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 Parit testilenkit heitetty, ei oikeen paljon uskalla liikkua kun ei ole kilvissä... Mut ihan mukavasti liikahtaa vaikka suuttimet on edelleen samat jotka alussa ja käy rikkaalla. Niin ja rajoitin napsahtaa 6000rpm. Jarrut on vielä ongelma kun ei edessä ota kiinni. Kun se on kunnossa niin leimalle. Ja sit vois tietty tota aikaa parantaa... Niin ja aukasta puolen konetta jotta saa öljyvuodon loppumaan, vissiin taas vaihteeks pytyn alta kusee. Quote
hanski. Posted July 2, 2007 Posted July 2, 2007 Parit testilenkit heitetty, ei oikeen paljon uskalla liikkua kun ei ole kilvissä... omankunnan aluella niin tarkaa ole....heh heh.... p.s. laitan privaa.... Quote
Guest Ranne Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Sit kun on toi oikea leima papereissa... :) Eli loppupeleissä tuskin kahteen viikkoon. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.