Guest PaKe Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Onko ko. rinkula yleensä kuinka huolella kiinni, vaatiiko ulosvetäjän että saa irti ja ISON moskan että saapi takasi? Olettaen tietty että se mutteri siitä lähtee eka.. Quote Link to comment
Guest Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Mä sain omasta sen irti kahdella meisselillä. Tasasesti kampesi ni irtos yllättävän helposti. Quote Link to comment
hanski. Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 tomin konsti on toimiva...isolla lekalla saat vaan paikat hajalle.... pitäs mennä varovasti pikkuvasaralla naputtamalla takaisin... Quote Link to comment
Jyrki Toivanen Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Mulla vaati ulosvetäjän ja sen kanssa taistellessani ajattelin kateellisena lajitovereitani, jotka ottavat hihnapyörän irti kahdella meisselillä ja yhdellä kädellä toinen käsi kaljapullon tai salarakkaan vyötäisillä. Eikä lähtenyt muuten sillä ulosvetäjälläkään helposti. Quote Link to comment
Guest PaKe Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 ok, tapauskohtanen joten parempi vissii hakee ulosvetäjä valmiiksi kun tuppaa aina kaikki mahollinen vastustaa. Quote Link to comment
Fileas Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 ~45e Hottentotissa melko kallis.. ei liene vaikea tehä ite. Quote Link to comment
Guest PaKe Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Aika tyyris on kyllä, hitto olis pitäny pysytellä metallialan hommis ni sais tommosen tekasta työpaikalla. Ilmaseks. Mutta jos nyt kattelis noita yleismallisia vetimiä jostai varaosaputkasta esti vaikkakin tyyriitä ne saattaa olla sieläki. Biltemas näytti aika halpoja rimpuloita olevan mitä äkkiä vilasin, kestää sen mitä kestää..? Quote Link to comment
Guest Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 toi kuvassa oleva on mulla toiminut vuosikausia.. varmaan 10v. Hyva laite, mahtuu irrottamaan pyoran ilman koneen irrotusta autosta. (Helman ja pultin valissa on liian vahan tilaa tilaa isommalle ulosvetajalle). Oleellisin niksi on TASAINEN veto. Jos hihnapyora alkaa yhtaan vaantymaan, niin se puree kiinni akseliin kuin tauti. Pista pieni esijannitys ulosvetajalla, ja sitten naputtele vasaralla tasaisesti ympari ampari hihnapyoraa ja vaikka avitta kahdella isolla ruuvarilla. Jan Quote Link to comment
Racing Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Tavallinen ulosvetäjä = yleensä kiero hihnapyörä sen jälkeen. Alumiiniset lähtee helposti,peltiset ei jos on jämähtänyt. Missään tapauksessa en suosittele vasaraa irrotukseen/kiinnitykseen,päittäislaakeripesä ei tykkää hyvää kun sitä vasten hakataan. Quote Link to comment
Guest Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 ei hakata vaan naputellaan. :) Jan Quote Link to comment
nalleolut Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 mie ostin tuollaisen ulosvetäjän olarista 1.5v sitten 4e....uusi paketissa. Quote Link to comment
Guest PaKe Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Tietääkö joku, onko Keiteleen Koneessa tai muualla vastaavaa inhimillisemmällä hintalapulla? Quote Link to comment
UltraVW Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Tietääkö joku, onko Keiteleen Koneessa tai muualla vastaavaa inhimillisemmällä hintalapulla? Olis itellä tarvetta myös moiselle eli mistähän löytäs??? Quote Link to comment
Guest PaKe Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Milläs ootte "lukinnu" tuon pyörän että saa sen ruuvin auki? Ei itellä välähtäny oikee mitää mikä ei mahollisesti rikkois mitää ja tiukalla tuntuu olevan.. Minkälaiseen momenttiin tuo kuuluu kiskasta? Quote Link to comment
nalleolut Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 ihan hihnasta käsin kiinni pitämällä. momenteista en tiedä.... niin piukkaan et pysyy.... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.