Jump to content

Rumpujarrukeulan ja levyjarrukeulan erot?


Dalton

Recommended Posts

Posted

Jarrupääsylinteriä ei tarvi vaihtaa missään vaiheessa ei edes 4 x levy systeemissä.

Posted

Mulla on -73 kuplassa -68 1500 kuplan levyjarrut, puma-akseli, -73 pääsylinteri. Ei mitään ongelmia ollut. Kaikki sopi paikalleen ilman ongelmia.

Katsastuksessa ja ajossa toiminut ihan niinkuin pitääkin.

Itsekkin pelkäsin toimivuutta, kun levyt laitoin, mutta minun kohdalla pelko oli turhaa.

Olisko noissa pääsylkissä eroja vuosimalli/kone/varustus mukaan????

Posted
Ja miksi vw harrastaja siis haluisi pitää paineellisena? :) kustannussyistä?

Ottaa Takaiskuventtiilit pois. Eipä ole paineellinen enää. takapiirin reijän voi myös suurentaa.

Posted

takaiskuventtiileilla varustettujen paasylintereiden reiat/kierteet on eri kokoiset, normaali jarruputken nippa on pienempi. Ero on aika iso muistaakseni. Kaytannossa kannattaa suolistaa ne venttiilit ja kayttaa tyhjia venttiilirunkoja adaptereina, jotta saa putket kiinni paasylkkaan

Guest Mika Raussi
Posted

En oo varma tartteeko vakioiden levyjarrujen kanssa ottaa niitä takaiskuja pois. Ainakin ATE:n 2 tappisessa jo joku hämärä palautusjousihässäkkä.

Posted

On siellä pääsylkässä vielä joku reikä porattuna helpottamaan tuota takaisin virtausta. Tehtaan korjausmanuaalissa oli tästä tarkka kuvaus, tarkentakoot joku jolla se on käden ulottuvilla.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...