Jump to content

Mikä valo mittarissa?


Guest Jukitsu

Recommended Posts

Guest Jukitsu

Taitaa olla tyhmä kysymys, mut mikä valo on -69 1300 kuplan toisiksi ylin vasemmalla ajovalojen merkkivalojen alla. Eli se mikä näyttää dieselin hehkutusvalolta :D. Kaverilla palaa siinä yöt ja päivät vihree valo, ei sammunu vaikka otettiin piuha pois siitä(?!). Ja siihen meni piuha siitä ajovalojen merkkivalosta.

 

Toivottavasti joku ymmärsi :S

Link to comment
Guest Jukitsu

Onko se se? Mulla on -75 kupla ja se on ihan erilainen se merkki ja eri paikassa. Ja mäkin sanoin kaverille ensin et se on takalasin lämppäri, ja koitin ettiä katkaisijaa juuri sieltä rattitangon vasemmalta puolelta, mut kun sitä katkaisijaa ei ollu niin luulin et se on joku toinen juttu.

 

Mut kiitoksia, täytyypä miettiä miten sen saa sammumaan.

Link to comment
Taitaa olla tyhmä kysymys, mut mikä valo on -69 1300 kuplan toisiksi ylin vasemmalla ajovalojen merkkivalojen alla. Eli se mikä näyttää dieselin hehkutusvalolta :D. Kaverilla palaa siinä yöt ja päivät vihree valo, ei sammunu vaikka otettiin piuha pois siitä(?!). Ja siihen meni piuha siitä ajovalojen merkkivalosta.

 

Toivottavasti joku ymmärsi :S

 

Mun mielestä toi ei voi olla totta.

Taitaa olla muutakin feelua mittarissa.

Link to comment

Ei mutta kiitos ketjun aloittajalle: olen aina ihmetellyt missä se 1302:n takalasin lämmittimen kytkin sijaitsee, kun ei lasi alkanut lämpiämään tai valot palamaan jälkikäteen asennetusta katkaisimesta! Nyt tiedän :D

 

Ja valo syttyi kytkimestä, ja sammuikin! :)

Link to comment
Guest Mika Raussi

Oiskohan nyt niin, että jollain heittää nupissa tai sitten sinne valon taakse paistaa aurinko jostain. Ei se hehkulanka vaan hehku jos sinne ei mene sähköä.

Link to comment
Guest Raggare

uskosin että nyt on löytynyt ikiliikkuja, kannattaa myydä se johonki tieteen käyttöön kalliilla :D

tulee mieleen ne kummeli sketsit ku koneet ei sammu eikä kusi lopu jne

Link to comment
Ei se sammunut vaikka otin johdon irti siitä. Ja se palaa yöt ja päivät vaikka ei olisi virtoja päällä. Nää on jotain henkimuailman hommia...

 

Mä voisin ostaa ton mittarin ikuisesti palavine lamppuinee.

Paljonko maksaa?

 

Ja vaihdossa voin tyrkätä sellasen perinteisen mittarin jossa valot sammuu ku pitääkin

Link to comment
Guest Jukitsu

Kellään ei pitäisi viirata nupista, mut tutkittiin sitä aika pimeällä taskulampun kanssa, ni voi olla etten nähny jotain johtoa tai jotain... Mutta valo palaa! Siitä olen varma.

Link to comment
Guest Jukitsu

Ei voi tietää. Mutta nyt selvisi koko homma: siellä oli joku myöhemmin asennettu kytkin sille takalasinlämppärille, kun sitä alkuperäistä ei ollut. Kun tästä napista painoi niin, että virrat oli päällä, alkoi töötti huutamaan. Mutta kun otti virrat pois ja painoi sitä niin se kytkin lämppärin pois päältä ja valokin sammui. Meleekone räpellys...Mut nyt selvisi. Kiitoksia vaan vastanneille.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...