multanen Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 T1-T2 1600 moottorissa on tuommonen anturinnäköinen mokkula, ihan niinkuin olisi mitannut vauhtipyörästä jotain..? Vai mikä se on? Quote Link to comment
mikko k Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Yläkuolokohtaa on muistaakseni tutkaillut. Ja toinen nasta vauhtiksessa sitten sytkän ajoitusta. Viisaammat tarkentakoot.. Quote Link to comment
multanen Posted October 11, 2007 Author Share Posted October 11, 2007 Yläkuolokohtaa on muistaakseni tutkaillut. Ja toinen nasta vauhtiksessa sitten sytkän ajoitusta. Viisaammat tarkentakoot.. Missäs kuplan mallissa noin fiinit systeemit on ollu, vai jälkiasennusko on kyseessä? Quote Link to comment
-MITO- Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Pallokeulassa ainakin. Quote Link to comment
Essi Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Ihan arvelua, mutta olisko Typ-3 D-jetronic ruiskussa ollut tarvetta tuollaiselle anturille? Sitten öljyn mittatikulle pitäis löytyä se "erilainen" paikka lohkosta.. Quote Link to comment
metake Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Eikös tuo ole se ykk-anturi, joka liittyy siihen konehuoneen diagnostiikka pistokkeeseen. 70-lukuisissa kuplissahan noita ainakin on ollut. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.