hanski. Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 haku ei oikeen vielä valaissut.... varhaispallon ois haave...laittaa 17-18" kevyet, bling-bling alumiinivanteet alle.... ja tuolla alkuperäisellä jaolla, ei taida noin isoja vanteita saada.... samalla tuo jarrupuolikin pitäisi päivittää....ei nyt mitään overkiller jarruja tällä kertaa, mutta pientä parannusta ajatellaan... nyt saa neuvoa, mikä ois bolt-on...jne..miten tuota kannattaisi toteuttaa... mitä porukat on hyvällä menestyksellä pallossa käyttäneet..?? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Vaihdat vaan uudemman pallon jarrukamat. Sitte on bolt on 60% maailman vanteista :) Ja saahan noita 17" rissojaki 205 jaollisena, mutta vaihtoehtoja ei montaa ole Quote Link to comment
hanski. Posted November 1, 2007 Author Share Posted November 1, 2007 tuo keksintö on -69...missäs menee vuosmalli rajat?? ja on ihan bolt-on...?? ruusunen varmasti tuntee nämä kuin omat taskunsa..hehheh... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 -68/69 on 205 jako, siitä uudemmat 112 jaolla. Etupäässä pitäs mennä olka-akselin vaihdolla, akseliputkisto on kuitenkin sama ku levyllisessä. Takapäässäkin muistaakseni menee ihan sen napapaketin vaihdolla, eli jätät omat tukivarret. Vai käviköhän jopa irto-osat päikseen. ei muista enää... Hebsterillä oli koko setti noita 112 jaollisia kaupan täällä äskettäin. Quote Link to comment
Tanhis Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Vaihdan hanksi päittäin uudemman pallun kamat noihin vanhempiin olisko ollut 77 pallusta. Eli koko etuakseliston levyineen napoinen ja satuloineen, jarrusylkän ja säiliön, takajarrurummut ja kilvet ja taisi sylkätkin olla tallella. ja sitten tukivarret tietty myös taakse. Quote Link to comment
hanski. Posted November 1, 2007 Author Share Posted November 1, 2007 hyvä tarjous.... laita tanhis lisää privaa, miten tuo tehtäis käytännössä... Quote Link to comment
vwagen Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Vuosimalli-70 on vielä isolla jaolla,ja putkistot eivät ole vaihtokelpoisia keskenään,kiinnitysreijät erikohdassa. Quote Link to comment
Hebster52 Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Porakoneella kaksi uutta reikää per puoli ja se on siinä.. ;) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 sama akselisto kyllä on, mutta tosiaan 4 reikää joutuu poraamaan... Ei o iso vaiva. Quote Link to comment
Tanhis Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Mutta kun hanski kuitenkin kaventaa sen akselin että se saa isot vanteet mahtumaan niin silloinhan sen tekee siihen uudet päätylevyt jolloin tämä reikienporaamis ongelma häipyy. Quote Link to comment
hanski. Posted November 2, 2007 Author Share Posted November 2, 2007 jaa haluu vai..hehheh... oisko jollakin laittaa kuvaa noista eroista...ois helpompi hahmottaa millanen tuo ois... kiitos!!! Quote Link to comment
Tanhis Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Niin siis eikös vanhan pallon akseliin mene uudemman osat vaihtamalla vain tukivarret. ja tuossa kuva kuinkapaljon ne eroavat http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/6827.jpg Eli vasemman puoleisessa on molemmille reijät ja oikea on juniksen Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.