Jump to content

Shift Rod Adapter - T-2 into T-1


Recommended Posts

Posted

Lisää pähkäilyä.

 

conduit_rear.jpg

 

Tajuatteko miten tuo toimii? Eikö tuommosella pitäis saada laatikkoa nostettaessa säilytettyä siirtäjätanko tunnelin sisällä?

 

Vastaavaa (?) myy ainakin:

 

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C26-710-003

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1372

 

Mutta näyttävät erilaisilta kuin kuvassa.

 

 

Edit: Alkuperäisestä kuvasta saikin isomman version, näkyy nyt paremmin.

Posted

Ei kyl avautunut mullekaan miten kiertoliike tuossa välittyy ellei käytetä myös muita osia kuin tuota - ehkä vain 2 vaihdetta? Myöskään Porschen ingenjöörit eivät ole tuota yksinkertaista ratkaisua selvästikään ymmärtäneet - 356:ssa kun tuo ongelma on ihan tehtaalta saakka ja sen ratkaisemiseen on käytetty pieni sangollinen osia.

Posted

Tuo varmaan luottaa siihen etta vaihteensiirtotanko paasee liikkumaan tunnelin sisalla sivusuunnassa, ainoa kannatin/ohjain piste kun on siella kepakon luona, missa tanko menee puslan lapi. Pusla kuluu enemman kun tanko vaantyessaan painaa sita vasten, mutta jospa silla ei sitten ole niin valia :)

Posted

Joo, en kyllä minäkään ihan noin sitä tekis. Ennemmin vaikka kahdella nivelellä...

 

Vastaavanlaisella tavalla jotkut jotka asentaa possun vaihteiston ovat ratkaisseet... Siinä vaan ollaan taivutettu vaihteensiirto tankoa alaspäin kun toi vaihteiston nokkapala tuleekin jousisauvaputken alapuolelta...

 

Ehkä se toimii kun kerran on noin yksinkertaisesti on tehty. Mun mielestä toi ei ole mitenkään elegantti ratkaisu ainakaan...

Guest Raggare
Posted

lie se juniksen nokkakappale mil saa vaihdelinjan "bolt-on" 5cm nostolla pare O_o

Guest Toheltaja
Posted

mulla on tehty taivutuksen sijaan pienet laakeripukit ja laitettu 1/2" hylsysetin nivelet molempiin päihin... Toimii!

Posted
mulla on tehty taivutuksen sijaan pienet laakeripukit ja laitettu 1/2" hylsysetin nivelet molempiin päihin... Toimii!

 

Just noin minäkin sen tekisin.. :)

Guest Toheltaja
Posted

kutakuinkin. Noita vastaavia niveliä saa ihan teollisuuskäyttöö, ja niihin sopivat kortsut päälle. Kestää kivasti paljon enemmän kulutusta kun ei kakat pääse väliin. Mulla on kutistesukka siin päällä. Ei liiku kovinkaan paljoo joten kestänee aikansa. Sorvasin niveleen molempiin päihin putkelle olakkeen, ja sulatin tigillä kiinni.

Posted

Tuommonen jämäkkä nivel ois varmaan bussiinkin parempi kuin väsynyt orkkis kumiluttura. Siinä kun se keppi on niin pitkä että pienet välykset kertautuu varsin suuriksi kuskin ranteeseen.

Posted

Oisko kuvaa toteutuksesta, lähinnä kiinnostaa kuinka paljon tilaa tuo vaatii tai siis paremmin kuinka pieneen tilaan tuollaisen saisi askarreltua.

 

mulla on tehty taivutuksen sijaan pienet laakeripukit ja laitettu 1/2" hylsysetin nivelet molempiin päihin... Toimii!
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...