Jump to content

Muutoskatsastus ja uusi rekisteri ote.


Recommended Posts

Kävin muuttamassa kuplan tänään 1600 koneelle. Nyt paperissa lukee iskutilavuutena 1.58, suurin nettoteho 37kw ja erikois ehdoissa vaihdettujen osien määrä 21.11.2007 yhteensä 14.0%. Missän ei sanota mitä on vaihdettu.

Hölmöä.

 

Eikä muuta tietoa autosta kuin etä merkki on volkswagen, kauppanimi kohta tyhjä. Rek ja valmistus numerot tietty on.

 

H

Link to comment
  • 1 year later...
Guest Poppius

Mulla on vuosimallin 65 1200 kupla, ja suunnitelmissa muutoskatsastaa se 1600 kuutioiseksi. Tutkin tuota etuakselistoa äsken ja kyllä mulla siellä ainakin ohjausiskari on paikallaan. Ja taisi siellä alhaalla joku vakaajarautakin olla. Täytyykö noi kuitenkin vaihtaa jotenkin vahvempiin vai kelpaavatko ne sinällään?

Link to comment
Guest Toheltaja

ja suattaapi tuoa vakkaaja ja ohojausvaamennin olla turvallisuuteen vaikuttavia tekijöitä, jolloin niistä ei ymmärtääkseni mene prosentteja, tai tule, vai miten se sitten onkaan...

 

jos reippaana poikana pystyy perustelemaan irssittämisen turvallisuustekijäks, ei me prossuja siitäkään ;)

Link to comment
Mulla on vuosimallin 65 1200 kupla, ja suunnitelmissa muutoskatsastaa se 1600 kuutioiseksi. Tutkin tuota etuakselistoa äsken ja kyllä mulla siellä ainakin ohjausiskari on paikallaan. Ja taisi siellä alhaalla joku vakaajarautakin olla. Täytyykö noi kuitenkin vaihtaa jotenkin vahvempiin vai kelpaavatko ne sinällään?

 

 

mulla ainakin -64:nen rekisteröity 1600cc ja otteessa maininta tosta vakaaja tangosta ja ohjaus iskarista... ja siis autossa täysin samat kamat kiinni kun mun toisessa 1200 -65:sessa... eli pitäisi kelvata...

Link to comment
Viitaten noihin vuoden 2007 kirjoituksiin, niin onko semmosiakin etuakseleita sitten olemassa missä tuota ohjausiskaria ja vakaajaa ei ole?

esim. ainakin 60- luvun alkupuolen vermeet pitkälti vielä sellaisia ja vanhemmat. En muista missä vaiheessa ne tuli vakiovarusteiksi.

Link to comment
Guest Poppius

Mites muuten täytyykö yhdistetyssä rekisteröinti/muutoskatsastuksessa olla nuo lämmitysjutut toiminnassa? Eli lämmönvaihtimet paikallaan yms. Vai onko niillä mitään väliä?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...