Jump to content

Mistä Kuplan peite?


Guest -sippo-

Recommended Posts

Guest -sippo-

Hakusessa kokopeite Kuplaan, ehdottomasti muotoon leikattu, sisäkäyttöön, eli lähinnä pölyä (ja likaa) vastaan, maalipinta ystävällinen.

 

Ei tahdo nettisurfaus tuottaa tulosta. Laadukkaita löytyy, mutta ne on näitä säkkejä, ei tyköistuvia.

 

Mistä olette tilanneet tämmösiä?

Link to comment

No mulla on se hotcarsin (ilmeisesti "kallis"?) sisäpeite käytössä, oikein tyytyväinen olen ollut siihen.

 

Auto on valitettavan kosteahkossa betonitallissa, josta tippuu katosta pientä hilettä ja välillä tiputtaa jopa vettäkin pikkasen. Peitteessä on sellainen reikäinen rakenne, ilmankierto pelaa erittäin hyvin mutta ei kuitenkaan päästä roskaa tai vettä auton pinnalle, ainakaan liiemmin. Eli ottaen olosuhteet huomioon, on tehnyt hommansa erittäin hyvin. Muutenkin materiaali on laadukkaan oloista, sisältäkin sopivan pehmeä ettei varmasti tule naarmuja.

 

Mitenkään kuplan mittojen mukaan se ei ole tehty, mutta hyvin se päälle sujahtaa, ei tuota vaikeuksia.

Link to comment
  • 1 year later...
Guest -sippo-

Sen verran vanhaan topiciin, että itse päädyin Auto-Pyjama tuotteeseen.

Nyt jo kahteen vaunuun homattu. Hieman hintava, siksi hyvä. Toisaalta ei näitä tarvitse ostaa kun yhden kerran elämäsään per auto eli paljonko sillä hintaerolla halpaan pas...n sitten on merkitystä?

Link to comment

En tiedä halvoista paskoista mitään, mutta ostin halvalla silloin Neoretron alkuhetkillä heiltä sen halvan sisäpeitteen kuplaan ja se on edelleen sekä ehyt että mitoissaan ja hoitaa hommansa sisäkäytössä väintäänkin hyvin.

Link to comment

Eurokankaassa kyselin hintoja ja pelkän puuvillakankaan hinta+ mun "tekemien" mittojen mukaan ompeleminen heillä kustantaisi liki 50,-. Eli eipä kannata vaivaa nähdä ja saada jotain säkkiä kun tuolta Kaitsun linkistä tilaamalla saa ilmeisesti oikean peitteen - eli kiitos linkistä! Olisi aika tyylikästä, jos edes paavinnenälle tekisivät oman ulokkeensa, kun ei näemmä peilille ole klassikkomalleissa mitään :-)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...