Jump to content

vaihdekepin käyttötankon lyhennys...


Recommended Posts

tuo käyttötanko, joka on sisällä runkotunnelissa..

vaihdekepin ja laatikon välissä....

 

niin sehän on alunperin hivenen vino...ja kun tehdään esim lyhennettyä rantakirppua...mistä kohtaa tuota nyt ois sopivaa lyhentää...???

 

 

suorasta kohdasta niin etta se kaareva kohta ohittaa kasijarruvivuston tunnelin sisalla niinkuin alunperinkin sen tarkoitus on

Link to comment

vanhemmissa t1:ssä ja t3 mallissa on ura kupin etu osassa,johon vaihdekepin alaosa "lukittuu".se estää kepin pyörimisen.eikös nuo keppilinjat ole alun perin suoria.putkiholkki sisään liitoskohtaan.

Link to comment
samaan aikaan toisaalla...eiköhän se keppilinja ole alunperin suora.

 

Ei 55 jalkeen. Lue ylla. :)

Voidaan toistaa viela neljannen kerran.

 

Monta olen vetanyt tunnelista ulos ja kaikki on kaarevia olleet, ja selityskin on loytynyt usealtakin foorumilta. Kurkkaapas viela bentleyn manuskastakin, siellakin voi olla maininta.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...