hanski. Posted February 28, 2008 Posted February 28, 2008 tuo käyttötanko, joka on sisällä runkotunnelissa.. vaihdekepin ja laatikon välissä.... niin sehän on alunperin hivenen vino...ja kun tehdään esim lyhennettyä rantakirppua...mistä kohtaa tuota nyt ois sopivaa lyhentää...??? Quote
Guest Posted February 28, 2008 Posted February 28, 2008 tuo käyttötanko, joka on sisällä runkotunnelissa..vaihdekepin ja laatikon välissä.... niin sehän on alunperin hivenen vino...ja kun tehdään esim lyhennettyä rantakirppua...mistä kohtaa tuota nyt ois sopivaa lyhentää...??? suorasta kohdasta niin etta se kaareva kohta ohittaa kasijarruvivuston tunnelin sisalla niinkuin alunperinkin sen tarkoitus on Quote
hanski. Posted February 28, 2008 Author Posted February 28, 2008 niin onkos noissa mitään vuosmalli eroja.... auto on kai...-68....johon tulee -73 tanko ja palanen keskitunnelia.. Quote
Guest Posted February 28, 2008 Posted February 28, 2008 vanhemmissa t1:ssä ja t3 mallissa on ura kupin etu osassa,johon vaihdekepin alaosa "lukittuu".se estää kepin pyörimisen.eikös nuo keppilinjat ole alun perin suoria.putkiholkki sisään liitoskohtaan. Quote
hanski. Posted February 28, 2008 Author Posted February 28, 2008 ..eikös nuo keppilinjat ole alun perin suoria.... http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/ke ... hp?t=18077 Quote
Guest Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Niin siis tanko on tehtaalta asti mutkalla keskelta. Jos sinen laittaa suoran kepin, niin se hinkkaa/kanittaa kasijarrumekanismia vasten tunnelin sisalla. Quote
Sakke Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Niin siis tanko on tehtaalta asti mutkalla keskelta. Jos sinen laittaa suoran kepin, niin se hinkkaa/kanittaa kasijarrumekanismia vasten tunnelin sisalla. Tässäkin on poikkeuksia, Eli ->55 kuplissa on suora. Quote
Guest Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 samaan aikaan toisaalla...eiköhän se keppilinja ole alunperin suora,luulenpa että joku paikallinen stallone on joskus ajellut volsua,joten se huonekaluputki on vääntynyt. Quote
Guest Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 samaan aikaan toisaalla...eiköhän se keppilinja ole alunperin suora. Ei 55 jalkeen. Lue ylla. :) Voidaan toistaa viela neljannen kerran. Monta olen vetanyt tunnelista ulos ja kaikki on kaarevia olleet, ja selityskin on loytynyt usealtakin foorumilta. Kurkkaapas viela bentleyn manuskastakin, siellakin voi olla maininta. Quote
Guest Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 aivan oikein,keppilinjat ovat tosiaan suorat.ainakin 1302/03,type 3 ja type 1 malleissa.harmi että mulla ei ole ensimmäistäkään bentleyn ooppusta. Quote
metake Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 Kylkyl, suora mikä suora. Kas kun sattunu tehtaan äijille virhe kun ovat kuvaankin sen raapustaneet vinoks, no tosielämässä kaikki on toisin... Quote
Guest Posted February 29, 2008 Posted February 29, 2008 ,,,,,,,nus nus,,,,,,,, "LINJA" tosiaan on suora kahden pisteen valilla. Ei voi olla muutakaan ilman kolmatta pistetta :0 Se keppi taasen ei ole ;) Quote
hanski. Posted February 29, 2008 Author Posted February 29, 2008 tämä selviää, kuhan tuo -73 saa laikkaa... laitan vielä kuvan kaikkien ihmeteltäväksi.... Quote
Hebster52 Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 Oikeastaan arvelisin että pre-55 tanko olis suora mutta sitä uudemmissa sitten toi tanko piti taivuttaa kun käsijarrusysteemi muuttui ja joutui osittain vaihdekepin tangon linjalle.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.