Hebster52 Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Kun ei näytä olevan semmoista aihetta vielä tällä palstalla niin voitais vaikka kehittää semmoinen. Mielellään itse tekemiä kuvankäsittelyä mutta jos ei itse osaa niin miksikös ei "lainaa" muualtakin... ;) Aloitetaanpa vaikka tällä. Ylin on alkuperäiskuva ja loput siitä muokattuja: Sama alkuperäis auto, eri kuva. (Nämähän ovat sitten ihan peukalo keskellä kämmentä ideointia...) Quote
Guest Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Melko sutasten heitatty tuo kottarainen tohon paalle, mutta kun tahan suuntaan se kummiski taalla menee ni aattelin olla eka ;) Quote
mikan Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Hebsterin viimeisistä kuvista tulee etäisesti mieleen batmobile. :-) Bugfuelin kuvasta taas puolestaan...se (thing!). t. Mika Quote
JustinCase Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 http://calcruiser.free.fr/vtuning.htm, I say no more... =) Quote
Guest Damien Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 http://calcruiser.free.fr/vtuning.htm, I say no more... =) Heh, tuo on kyllä ihan hillitön Quote
Kape77 Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Joku kellä pysyy noi ohjelmat hyppysissä vois tehdä mulle mittarintaustan? Mulla on tollanen kuvanmukainen Auto gaugen 5" kieppikello. Haluaisin siihen ton alemman kuvan lookin, mutta en saa moista aikaiseksi. Kaljan lupaan tarjota vähintään urakan kunnialla suorittaneelle. Quote
Tanhis Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Joku kellä pysyy noi ohjelmat hyppysissä vois tehdä mulle mittarintaustan? Mulla on tollanen kuvanmukainen Auto gaugen 5" kieppikello. Haluaisin siihen ton alemman kuvan lookin, mutta en saa moista aikaiseksi. Kaljan lupaan tarjota vähintään urakan kunnialla suorittaneelle. Kyllähän sääkin nyt tuon osaat tehdä käytät vain leikka/liimaa taitojasi ja sitte rotate image työkalua. Ei kylläkään pysyt luomaan ysiä siten vain se pitää sitten soveltaa itse. Quote
Kape77 Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Ei kylläkään pysyt luomaan ysiä siten vain se pitää sitten soveltaa itse. Joo, sen tilalle pitää soveltaa kuutosesta jotain =P Quote
Guest DaFox Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Mahtaako sillä "ysillä" tehdäkään mitään, ellei sitten meinaa maantiellä kiskoa pikkasen suosituksia pienempää pykälää pesään? ;) Quote
Tanhis Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Ei kylläkään pysyt luomaan ysiä siten vain se pitää sitten soveltaa itse. Joo, sen tilalle pitää soveltaa kuutosesta jotain =P No niin no ei taas tullut oltua ihan virkuimmalla päällä :) Quote
Recommended Posts