arkka Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Mikä on oikea osio volkkaripalstalla ilmoitella varastetuista tavaroista? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 pari pykälää ylempi topikki... Tiedote: VARASTETUT AUTOT JA VARAOSAT Quote Link to comment
Fileas Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Oletko varastanut jotain? :D:D:D:D:D:D Quote Link to comment
arkka Posted April 20, 2008 Author Share Posted April 20, 2008 Auto varastettu, ei naurata! Quote Link to comment
Kape77 Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Mua kyl pikkasen nauratti =P Quote Link to comment
Tanhis Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 :) Ja tälläin ihan vinkkinä sitten kun seuraava autosi varatetaan että foorumilaiset mahdollisesti voisivat jopa katsoakkin että näkyykö autoasi missään. Mutta jos ei ole kuvaa eikä edes rekisterinumeroa niin tuo on aikalailla turhaa tuo kuulutteleminen että varastettu sitä tätä jos ei ole mitään varmaa tuntomerkkiä. Quote Link to comment
DOODAH Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 :) Ja tälläin ihan vinkkinä sitten kun seuraava autosi varatetaan että foorumilaiset mahdollisesti voisivat jopa katsoakkin että näkyykö autoasi missään. Mutta jos ei ole kuvaa eikä edes rekisterinumeroa niin tuo on aikalailla turhaa tuo kuulutteleminen että varastettu sitä tätä jos ei ole mitään varmaa tuntomerkkiä. Kyllähän se oikeessa paikassa tuo kilpikin näky jo 16.4.2008.. arkka LähetäLähetetty: 16.4.2008 11:02 Viestin aihe: VARASTETTU VW TRANSPORTER CARAVELLE BHT-333 Vastaa lainaamalla viestiä Viime yönä Vaasasta varastettu VW Transporter Caravelle 2,1 GL Syncro. Väri tummanruskea, alut, aurinkolippa, vetokoukku... Asiasta jotain tietävät soittakaa nro 0500-562 140, Ari Viertola Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Mikä on oikea osio volkkaripalstalla ilmoitella varastetuista tavaroista? Itteeni huvitti kyllä myös rajusti. "Myydään varastettuja osia" :-D Quote Link to comment
Tanhis Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Kyllähän se oikeessa paikassa tuo kilpikin näky jo 16.4.2008.. Jep sokia olen joudun useampaan kertaan lukemaan että huomasin otsikon eli haukku takaisin. Quote Link to comment
hanski. Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Mua kyl pikkasen nauratti =P toiv. kukaan ei vie karilta autoa, joku vois nauraa paskasta naurua... Quote Link to comment
Teevee Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Mua kyl pikkasen nauratti =P toiv. kukaan ei vie karilta autoa, joku vois nauraa paskasta naurua... Ei Kari aja omalla autolla, et tuskin sitä liikuttaa jos joku sen Pöpötin veis.. Korkeintaan naurais ite paskasta naurua jos se jollekin kelpais. :) Quote Link to comment
Kape77 Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Pitääks sulle hanski taas vääntää rautalangasta... Luulet että olen iloinen jos jonkun ventovieraan vesivessa pöllitään? Ei, mua ei kiinnosta pätkääkään. Se taas, että ketjun aloittaja kyselee "missä kannattaa ilmoitella varastetusta tavarasta" on hauskaa, kun tarpeeksi kieli poskessa lukee, niinkuin mm minä ja Ville tehtiin. Äläkä vastaa, että heheheheheh huumoria huumoria hehehehehe, kun et huumorilla tarkoittanut. Quote Link to comment
Guest Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Nettivaraosassa ja keltaisessa pörssissähän nuo muutkin näkyvät ilmoittelevan.... :) Sieltä kaverikin omat, kadonneet poppikoneet kävi "ostamassa" takaisin, oli myyjällä hassu ilme kun paljastui tavaroiden oikea omistaja... :LOL: Ja edelleen, otsikko tosiaan oli "hieman" harhaanjohtava... Quote Link to comment
Recommended Posts