Jump to content

jkl wappukruise


Guest Raggare

Recommended Posts

 

Ja onko toi musta hirviö sama peli ku oli Raumalla takavuosina?

 

Raumalla on melkeen samanlainen, erehdyttävästi samanlainen. Erottaa parhaiten siitä, että se on sellanen metallinhohto pinkki, toi taas musta :D

Link to comment
Guest Josefiina
Ähtäröity grossraum?

 

Minähän siellä oijon jalkojani pitkän talviseisonnan jälkeen vappuauringon paistaessa. Voi että on mukava päästä liikkelle vihdoinkin. Nämä korkeat klasini sain jo hippi vuosinani -60 luvulla kuin myös koko matkailu sisustukseni. nykyiseen omistaja sukuuni pääsin heti -70 luvun alkaessa ja kolmas omistajani on menossa tällä tiellä, seuraava omistajani on jo 7 tai 8 vee, en ole vielä päättänyt kummalle viikarille suostun.

Link to comment

Jaaha mun porukoitten golffin sit ikuistitte :D piti sillä lähteä kun oma keltanen -69 pitää rempata ja -64 ei ehdi vielä vasta kuin biffiin kait. Olin kuitenkin kuplan kyydissä että vappuajelua ei jätetä :)

 

Pitää muuten tänään vaihtaa vihdoin ja viimein nastat kesämunkkeihin.

Link to comment
Guest Karppa

Tolla grossraumilla on muuten suomessa kulttuurihistoriallinenkin menneisyys. Sillä on aikanaan kierrelty maakunnissa elokuvia näyttämässä. Laturin hihnapyörä on 2 raitainen ja ulommasta kehästä on otettu voima elokuvaprojektorille. Muistaakseni tuo elokuvakalusto on hävinnyt mikä sinällään sääli. Olis BIF:ssä mukava katella elokuvia

 

T: Karppa

Link to comment
Onko kellään kuvia Jyväskylän vappuajoista?

 

Siis muitakin kuin nämä Raggaren valikoidut otokset ;)

 

Mulla on jotain kuvia... voin uppia joskus kun ehtii.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...