Jump to content

Sähkölasit kuplaan


Guest avainsana

Recommended Posts

Guest avainsana

Kertokaapamistä sähönostimia sais ostettua? Saako suomesta ainakin ulkomailta saa mutta mistä ja miten?

Paljonko maksais? Jos joku tietää että on asentänu moiset niin kertokoon.

Link to comment

tuon firman omistajan kanssa on otettu yhteen... spämmäsi meitin VW newsgroupia oikein urakalla. Saatiin sitten sen ISP sulkemaan sen linjat jne.

 

Ihan kelpo tavaraa saattaa olla, mutta nettikäyttäytymistä ei pätkääkään.. eikä juuri käytöstapoja vissiin muutenkaan hemmolla. Ei voinu käsittää että inter-ja Usenetissa on SÄÄNTÖJÄ, ja että hän ei niitä omista.

 

Rehellisyydestä en sano mitään, en ole tuolta tavaraa tilannut vaikka joskus on käynyt mielessä. Useita vuosia sillä on ollut aikaa hioa tuotteiden laatu ja asiakaspalvelu kohilleen joka tapauksessa.

 

En tiedä millaisella asenteella toimii nykyään.

 

Jan

Link to comment
  • 2 months later...

Hep!

 

Justiin tulin tallista, tutkailin miten peugeotin vipulinkkunostimet sais kuplattua.

 

Taitaa käydä niin, ettei muulle kuin moottoreille ole käyttöä, mutta eiköhän ne saa laiteltua kiinni ja sitten hammashihnalla alkuperäsiin veivinakseleihin veto.

 

Tietääkö kukaan, miten alkuperäsen mekanismin saa ehjänä irti??

 

Tarkotus olis pistää myös täysleveät etulasit.

 

-eemeli-

Link to comment
  • 2 months later...
Guest avainsana

Näytti aika hyviltä ja toimivilta!!! Pystyykö noita tilaan suomesta minkään virman kautta tai edes itte ilman muovikortin tunnuksia.

 

 

(Ps. Oon näitten aparaattien kanssa aika hukas ja viä enemmän englantia ku lisätää joukkoon.)

Link to comment
  • 1 month later...
Guest hrantala

Minulla on kuplassa sellaiset orkkisveivien tilalle tulevat nostimet. Ainakin mahdollisimman helppo asentaa. Kuvaa ei nyt tähän hätään ole, mutta ne on sellaiset pienet boksit, joissa nappi ylös/alas sekä moottori boksin sisällä. Alkuperäisiin mekanismeihin ei tarvitse koskea, koska moottori pyörittää sitä samaa tangenttia, mitä kauramoottorillakin kahvasta väännettäisiin.

 

En tiedä mistä näitä tänä päivänä saa, mutta epäilisin olevan Biltema/CD Cardic/tms. kamaa. Eivät siis ole mitään merkkikohtaisia vaan ihan "unisex" kamaa.

Link to comment
...sellaiset pienet boksit, joissa nappi ylös/alas sekä moottori boksin sisällä. Alkuperäisiin mekanismeihin ei tarvitse koskea, koska moottori pyörittää sitä samaa tangenttia, mitä kauramoottorillakin kahvasta väännettäisiin.

 

Joo, oon nähnyt noi Harrin nostimet ja on periaatteessa melkoisen kätsyt jos sähkölasit haluu. Tosin saa sit olla nostinmekanismit ja tiivisteet aika liukkaassa kunnossa koska noista tulee tod.näk. käyttövoima ulos jos systeemi paljon kanittaa.

Link to comment
Guest zemial

itse olen pohtinut juurikin näitä, kaikille seksuaalisesti erikoisesti suuntautuneille tarkoitettuja pöristimiä.. tuolta bongasin ainakin yhdet : http://autovaruste.net/muut/fk/sl.htm

 

hinta tosin on aika suolainen.. samasta paikasta löytyy myös tuollaista kivaa kauko-ohjattua keskuslukkoa

 

e: JA tuolta löytyy todella seksikkäitä wolfsburgin logolla varustettuja alumiininuppeja kojelautaan (mk2:Sen peilien säätöön tarkoitettuja kait)

Link to comment

mulla oli pakussa noi täsmälleen saman boxi-nostajat jotka tulee veivin paikalle. Yllättävän paljon voimaa, suhtauduin ensin aika epäilevästi mutta kokeilin silti. Paikoilleen ne jäi. Niissä on sellainen turvakytkin että se väännin alkaa luistamaan jos ikkunan nostomekanismissa on liikaa vastusta (käsi välissä tms....).

 

Jan

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...