Guest Jari Granath Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Jepjep, vaihdoin kuppeloon vähän kulkusamman koneen ja samalla vaihdoin lodjuun "empi"-uretaanikannakkeet.. eilen sit koklasin ekaa kertaa antaa vähän enemmän jenkaa ja nostaa kytkintä nii tuntu et vaiva vaan paheni :O Jouduin laittaan löysän vakiokytkinasetelman, jonka ansiosta kytkin luistaa, oisko apua jäsymmästä asetelmasta-> voima välittys takapyörille äkillisemmin.. tosin sillon kai pitäs olla ihan simona lisää tehoa ja jauhaa burnista, eikämitää ripeetä lähtöä. niin joo ja kuppelo on sitten aika kentässä, eli camberit v*&uillaan, vaikuttaneekohan :? Seuraavaksi pitää sit kai pultata loota tulipeltiin kiinni :P Quote
Guest juse Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/ke ... highlight= Quote
Guest Ranne Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Eikös noi uretaanikannattimet kuulu heittää roskiin ja uudet vakiokumiset paikalle. Quote
Guest Jari Granath Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Näköjään.. Eli gene-sedän juttuja luettuani: pompotus johtuu "frame horn":sien taipuilusta, ja löperöt kannakkeet vaan pahentaa sitä? vai menikö taas hakoteille? Jokkiskuplassa on vedetty laatikko/moottorin pulteista 50mm lattaraudat tulipeltiin, josko kehittelis jotain samantapasta kumipuslin? ainaki äkkiseltään vaikuttaa helpommalta ku tollanen käfercup brace, kokeilemalla kai se selviäis että oisko lopputulos sama. Quote
Olli Ristimäki Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Vedä vaan aski latalla kiinni tuliseinään, saat samalla kunnon annoksen race-meinikiä kun meteli kabiinissa lisääntyy 100 % =). Eli kaikki tärinät välittyy suoraan koriin joka nostaa melutasoa, joskaan se nyt ei vakionakaan oo kovin alhainen. Helpoin ratkaisuhan tuo kyllä teknisesti taitaa olla. Quote
Marko Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Jos pompottaa niin kysyn onko sinulla koneen takapäässä kannatin palkkia jos ei ole niin laita ihmeessä esim. juuri gene berg tyyppinen niin pompotus vähenee kummasti Quote
-MITO- Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Juu koneen alle tuleva rauta auttoi heti pompotukseen. Quote
Racing Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Mihinkä ootte raudan laittanut koneeseen kiinni vai onko vain öljypohjaa vasten? Quote
-MITO- Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 http://koti.mbnet.fi/vw66/paskaa/takakannatin.jpg Quote
Marko Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Mihinkä ootte raudan laittanut koneeseen kiinni vai onko vain öljypohjaa vasten? Siinä öljypumpun alla on sellainen tasainen kohta niin sitä vasten ja sitten sellaisella kulmikkaan J-kirjaimen mallisella raudalla siihen ö-pumpun alla olevaan reikään pultilla muistaakseni M10 kierre on mulla siinä. Tällä estetään se ettei rauta luiskahda taaksepäin ja kone putoa alas päin. Voin yrittää napsasta kuvan viikonloppuna jos et tekstistä saanut selvää Esijännitys tuolle siten että kiristät kierretangoista muttereita ensin käsin sen mitä menee ja tarkistat että palkki on vaakatasossa ja sen jälkeen mitta öljypohjan alle ja sitten kiristystä sen verran että öljypohja nousee ylöspäin n. sentin verran Quote
mikan Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Juu koneen alle tuleva rauta auttoi heti pompotukseen. Auttoi mullakin vaan ei kuitenkaan lopettanut sitä. Ilmeisesti muu ei sitten auta kuin tukea aisat riittävän hyvin. Onko tuo aiemmin mainittu käfercup brace riittävä ratkaisu? t. Mika Quote
Marko Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Jos ei auttanut niin siihen auttaa tehokkaampi kone että jaksaa sutia kunnolla:D Quote
mikan Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Jos ei auttanut niin siihen auttaa tehokkaampi kone että jaksaa sutia kunnolla:D Tavoitteena on kyllä tehokkaampi moottori, mutta sutiminen ei. Pitäis varmaan heittää ens kesänä 155-15 nakit taakse ja katsoa miten se sitten käyttäytyy. :-) t. Mika Quote
-MITO- Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Mulla on lootan ympärillä semmoinen panta myös. Quote
Marko Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Pitäis varmaan heittää ens kesänä 155-15 nakit taakse ja katsoa miten se sitten käyttäytyy. :-) t. Mika noilla kumeilla ei ainakaan saa lootaa eikä vetareita rikki kun rengas antaa periksi kengittäessä Quote
Racing Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Oishan ne kuvatkin kivoja jos jaksat kuvata muitakin varmaan kiinnostaa. Quote
DWL_Puavo Posted November 14, 2004 Posted November 14, 2004 Liekö sitten myös pyöränkulmista tai muusta voodoosta kiinni, koska ex-oma 69 uusilla vakio-kumipulsilla suttasi ykkösellä tasaista 2-pyöräviivaa asfalttiin sen kun kehtasi kierrättää, kun taas sama pata alustaltaan vanhemmassa kirpussa just vaihdetuilla uretaanipuslilla hyppyytti samoilla renkailla merkittävästi enenpi. Puavo@dwl.fi Quote
Marko Posted November 14, 2004 Posted November 14, 2004 03:ssa tulee tasaista kaks pyörä viivaa vielä kakkosellakin eikä hypi yhtään kannattimet kunnossa ja palkki koneen alla Quote
mikan Posted November 14, 2004 Posted November 14, 2004 Paljonko teillä on oikein tehoa kun se niin helposti piirtelee lakukuvioita? t. Mika Quote
Marko Posted November 14, 2004 Posted November 14, 2004 Paljonko teillä on oikein tehoa kun se niin helposti piirtelee lakukuvioita? t. Mika En tiedä, mutta siltä tuntuu että sitä aina liian vähän Quote
Marko Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Tässä kuva kannakkeen sijoittumisesta koneen alle Quote
Marko Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Laittakaa kannake paksummasta tavarasta kuin Mitolla sen kannake näyttäis olevan mutkalla, vai johtuuko tehoista:D:D Quote
Fileas Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 moottorin peltejä on kevennetty mitolla ? Quote
-MITO- Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Khyyl, kiihtyy paremmi ko o painoa karsittu. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.