Guest kanerv4 Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Mitäköhän kannattaa maksaa vuoden -76 automaattivaihtein varustellusta, museorekisteröidystä golffista? Kone on 1.6 litrainen. Vai kannattaako ostaa ollenkaan, vaikka halvalla lähtisi. Jos joku ihan oikeasti osaa antaa edes vähän osviittaa, niin hyvä! Quote Link to comment
Ketsa Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Jos on hyvänkuntoinen, niin saattaisin toista sataakin maksaa tuollaisesta. Saisi vielä katumuksen hetkellä melkein omansa pois Kusarilta... edit:Sepin löytämä bugi Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Ketsa, ketsa... Hyväkuntoinen on yhdyssana Quote Link to comment
mite^ Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 ostan koneen satasella. :) Quote Link to comment
mikan Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Jos se olis alkupään Gol, niin maksaisin tuplasti enemmän. t. Mika Quote Link to comment
DjMokkis Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Jos se olis alkupään Gol, niin maksaisin tuplasti enemmän. t. Mika Meinaakko tosiaan että maksaisit tuplasti jos kyseessä olis Gol? Mulla meni kerran jauhot ja ryynit sekasin kun soittelin yhestä myynti-ilmosta paikallislehessä kun myynnissä oli vw gol. Aattelin että on painovirhe, mutta se olikin tosiaan brassivalmisteinen Gol eikä mikään Golf... Vastas vissiin lähinnä poloa? :P http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Gol Quote Link to comment
Guest PeteT Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Se vitsi löytyy varmaan tästä (lainattu edellä linkitetystä Wiki-artikkelista): the Gol featured the 1.3-liter air-cooled, Boxer engine from the Beetle, but front-mounted. A 1.6-litre engine was added later. Siis alkupään Goleissa oli kuplan kone etupellin alla. P Quote Link to comment
mikan Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Meinaakko tosiaan että maksaisit tuplasti jos kyseessä olis Gol? Mulla meni kerran jauhot ja ryynit sekasin kun soittelin yhestä myynti-ilmosta paikallislehessä kun myynnissä oli vw gol. Aattelin että on painovirhe, mutta se olikin tosiaan brassivalmisteinen Gol eikä mikään Golf... Vastas vissiin lähinnä poloa? :P No jos Ketsa maksais satasen mr-golfista, niin kyllä mä maksaisin kaksi sataa kuvan Golista. Ida-rookeri nokalle ja renkaat sileiks! :-) t. Mika Quote Link to comment
DjMokkis Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Heh, no juu joo siinä tapauksessa kyl :D Ei muuta ku stroukkeri pellin alle ja viivalle ;) Katos vaan, en hokannukkaan tota että varhaisissa goleissa on kuplan mylly :) Quote Link to comment
vwagen Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Tältä palstalta ei taida asiallista vastausta tulla vesivolkkarikysymyksiin,kokeile vaikka Volkkariyhdistyksen puolelta. Milloin tuo Gol ilmoitus on ollut lehdessä ja missä,sattuisiko DjMokkiksella olemaan puhelinnumeroa tallessa? Quote Link to comment
DjMokkis Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Tältä palstalta ei taida asiallista vastausta tulla vesivolkkarikysymyksiin,kokeile vaikka Volkkariyhdistyksen puolelta.Milloin tuo Gol ilmoitus on ollut lehdessä ja missä,sattuisiko DjMokkiksella olemaan puhelinnumeroa tallessa? Valitettavasti ei ole tallessa... Tää oli joskus about vuoden verran takaperin ja lehti oli Etelä-Suomen Sanomat. Oli joku lahtelainen heppu joka oli tuonut Golin Brasiliasta työskenneltyään siellä useamman vuoden. Sanoi puhelimessa että soittoja oli tullut pirusti ja kaikki olivat luulleet auton olevan golf :D Vuosimalli tais olla -93 ja hintapyynti 1100€. Quote Link to comment
vw_g1 Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Kyllä täältä saa jonkinverran asiapitoisen vastauksen. Olen tässä pari vuotta tarkastellu erityisesti noiden vanhempien MK1 Golfien Suomen ja jonkin verran Saksan ja Ruotsin web myynti palstoja. Suomessa on suht harvoin tarjolla suht orkkis kuntoisia pre '79 yksilöitä teräskromipuskureilla. Saksassa ja Ruotsissa tarjontaa on huomattavasti enemmän. Mielestäni hyvistä noista kannattaa melkeen maksaa sen mitä pyydetään (jos HP ei ole ihan posketon), jos sen auton haluu oikeesti saada ja vielä Suomesta. Näkemättä autoa on pahasanoa mitään tarkkaa ja tarjontaa on niin vähän että max hinnan arviointi on vähän niin ja näin, mutta näkisin että hyväkuntoisen katsastetun '76 museo golfin hinta olis kuitenkin joka tapauksessa "tuhansissa euroissa". Tästä maksoin 2v sitten 800€ ja on ollut joka euron arvoinen. Oli tullut myöhemmin lisää rahatarjouksia, mutta reilu myyjä myi siihen hintaan mitä sovittiin. Saatan joskus palata ilmajäähyihinkin, mutta vielä ei ole niin pahasti kaduttanut.. http://fvwa.sitefactory.fi/data/6796.jpg Saadaanko lisää keskustelua... vai meneekö tää kohta lukkoon... ;-) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.