Jump to content

terve vaan täältäkin(vm 72 ikuprojekti)


Guest ismi

Recommended Posts

joo ei kestä kyl oviaukoista millään.. pitää katsella josko sen kehikon tekis tai jotain mutta ei oo oikeen materiaalia.. pitää kattoo josko töistä löytys jotain putkee tms... no, huomenna otetaan velipojan kans uusi yritys.. saattaa mennä muutama olut.............

Link to comment
  • 2 weeks later...

niin se vaan pentele nousi kun aikansa rälläköi helmoja irti ja paisko olan takaa lekalla. kahteen mieheen veljpojan kans nostettiin koppa poikkeen.. no selkä siinä meni mutta oli sen arvosta. pannu ja aski otettiiin kans irki ja iskettiin parempaan säilöön toistaiseksi.. olipa muuten vittumainen kasata se vetarin kuula hässäkkä. mutta tässä todisteet.

DSC00020.jpg

Link to comment
sulla on sonyeriksonin puheeelin :O dodi sieltä se nousi. ja eikun hitsaamaan :)

joo niin on.. aikalailla elonsa lopuilla mut vielä sillä kuvan näppäisee.

joo pitää ensiks tehä grilli ennenkö pääsen hitsaamaan. tänään pitää käydä töissä romurauta kuupalla kattelemassa et josko siellä olis jotain käyttökelpoista tavaraa.

Link to comment

hei muuten millä saapi ne taka,alatukivarsien "pultit" irti kun ne on siel ruostunu jo 30 vuotta ja ei varmalla ihan helposti irtoo? onko kikkoja tai hyviksi havaittuja keinoja?

rälläkkä ja uudet pultit?

Link to comment
Guest Hannu Mattila

Jos tarkoitat niitä takatukivarren sisempiä isoja pultteja niin kokeile ensin irrottaa, voi lähteä yllättävän helposti.

 

Muutaman olen noita purannut ja tein vaan pultista työkalun hitsaamalla siihen mutterin kiinni. Sitten räikällä avaamaan niin ei ole hirveästi tarvinnut edes voimaa käyttää, tai sitten mulla on vaan käyny tuuri..

Link to comment
  • 2 weeks later...
kuka tietäs mistä sais tietoo choppauksesta? siis säännöt tms. ake:n sivuilta katoin ja ei peltierkkikään ota selvää niistä.

 

No ei todellakaan juurikaan selvemmät ohjeet vois olla kuin AKE:n sivuilla:

 

Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton katon madaltaminen seuraavasti:

 

a) madallus saa olla enintään 16 % tuulilasin korkeudesta etupylvään suunnassa mitattuna, mutta ei kuitenkaan yli 100 mm tuulilasin etupylvään suunnassa mitattuna;

 

b) etu- tai keskipylväitä saa kallistaa vähäisessä määrin taivuttamalla tai katkaisemalla edellyttäen, että kaikki sisäkkäiset profiilit hitsataan; hitsaustyöstä on esitettävä luotettava selvitys muutoskatsastuksessa;

 

c) takapylväät saa kallistaa;

 

d) tarvittaessa saa katon pidentää tai leventää;

 

e) istumatilan korkeuden on muutoksen jälkeen oltava 850 mm kuormitetun istuimen pinnasta, mitattuna selkänojan suunnassa 100 mm etäisyydeltä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...