hanski. Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 hitsaa koriin sisäpuolelle tukikehikon paksusta raudasta, estää korin vääntymisen jos kotelot on heikkoja/puuttuu kokonaan... Quote Link to comment
Guest Posted September 5, 2008 Share Posted September 5, 2008 joo ei kestä kyl oviaukoista millään.. pitää katsella josko sen kehikon tekis tai jotain mutta ei oo oikeen materiaalia.. pitää kattoo josko töistä löytys jotain putkee tms... no, huomenna otetaan velipojan kans uusi yritys.. saattaa mennä muutama olut............. Quote Link to comment
Guest Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 niin se vaan pentele nousi kun aikansa rälläköi helmoja irti ja paisko olan takaa lekalla. kahteen mieheen veljpojan kans nostettiin koppa poikkeen.. no selkä siinä meni mutta oli sen arvosta. pannu ja aski otettiiin kans irki ja iskettiin parempaan säilöön toistaiseksi.. olipa muuten vittumainen kasata se vetarin kuula hässäkkä. mutta tässä todisteet. Quote Link to comment
mite^ Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 sulla on sonyeriksonin puheeelin :O dodi sieltä se nousi. ja eikun hitsaamaan :) Quote Link to comment
Guest Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 sulla on sonyeriksonin puheeelin :O dodi sieltä se nousi. ja eikun hitsaamaan :) joo niin on.. aikalailla elonsa lopuilla mut vielä sillä kuvan näppäisee. joo pitää ensiks tehä grilli ennenkö pääsen hitsaamaan. tänään pitää käydä töissä romurauta kuupalla kattelemassa et josko siellä olis jotain käyttökelpoista tavaraa. Quote Link to comment
Guest Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 hei muuten millä saapi ne taka,alatukivarsien "pultit" irti kun ne on siel ruostunu jo 30 vuotta ja ei varmalla ihan helposti irtoo? onko kikkoja tai hyviksi havaittuja keinoja? rälläkkä ja uudet pultit? Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 Jos tarkoitat niitä takatukivarren sisempiä isoja pultteja niin kokeile ensin irrottaa, voi lähteä yllättävän helposti. Muutaman olen noita purannut ja tein vaan pultista työkalun hitsaamalla siihen mutterin kiinni. Sitten räikällä avaamaan niin ei ole hirveästi tarvinnut edes voimaa käyttää, tai sitten mulla on vaan käyny tuuri.. Quote Link to comment
Guest Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 joo mie tain kans pultista sen jutskan mut otti ja katkesi,pitää hommata iso 6 kulma avain siihen. mut rojekti edistyi ja grillin sain tehtyä.kuva on tosin aika paska mut enivei: Quote Link to comment
Guest Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 kuka tietäs mistä sais tietoo choppauksesta? siis säännöt tms. ake:n sivuilta katoin ja ei peltierkkikään ota selvää niistä. Quote Link to comment
metake Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 kuka tietäs mistä sais tietoo choppauksesta? siis säännöt tms. ake:n sivuilta katoin ja ei peltierkkikään ota selvää niistä. No ei todellakaan juurikaan selvemmät ohjeet vois olla kuin AKE:n sivuilla: Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton katon madaltaminen seuraavasti: a) madallus saa olla enintään 16 % tuulilasin korkeudesta etupylvään suunnassa mitattuna, mutta ei kuitenkaan yli 100 mm tuulilasin etupylvään suunnassa mitattuna; b) etu- tai keskipylväitä saa kallistaa vähäisessä määrin taivuttamalla tai katkaisemalla edellyttäen, että kaikki sisäkkäiset profiilit hitsataan; hitsaustyöstä on esitettävä luotettava selvitys muutoskatsastuksessa; c) takapylväät saa kallistaa; d) tarvittaessa saa katon pidentää tai leventää; e) istumatilan korkeuden on muutoksen jälkeen oltava 850 mm kuormitetun istuimen pinnasta, mitattuna selkänojan suunnassa 100 mm etäisyydeltä. Quote Link to comment
Guest Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=D21nsqe0 ... re=related tule hyvä fiilis tästä :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.