mick Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Kuinka kannattaisi toteuttaa huohotus? Tällä hetkellä venttiilikopista lähtee letkut Bugpack laatikkoon, ja letku tulee myös laturinjalassa olevasta systeemistä... Siitä missä on öljykorkki. Tässä osassa ei ole kuin yksi lähtö, joka lähtee siis ylöspäin. Ja Bugpack laatikossa on kolme liitäntää. 1. Kansista keräimeen, keräimen pohjasta tuohon kuplan omaan huohotuslähtöön. Mutta mistä pääsee mahdollisesti syntyvä paine pois järjestelmästä? Pitääkö laittaa Y-haara johonkin? 2. Vaihdan tuon kuplan oman laturinjalassa olevan huohotuspalan kaksilähtöiseen malliin. Meneekö Bugpack keräimestä mahdollisesti tulevat öljyt nyt suoraan tuon kuplan oman huohotusvärkin läpi ja maahan? [lisäys] 3. Poraan tuohon Bugpack keräimeen reiän uudelle lähdölle johonkin ylös, ja siitä huohotus? [/lisäys] 4. Jokin muu tapa... Kuinka toteutan? Quote Link to comment
mick Posted July 19, 2008 Author Share Posted July 19, 2008 Niin joo, vai pitäisikö vetää tuosta huohotusboksista letku esim kaasarin ilmanputsarikoteloon? Olisiko siitä haittaa jos tuolla olisi alipaine? Quote Link to comment
ozone Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Eikös paine pääse Bugpackin lootasta ulos? Itellä on Empin vastaava ja siinä on yläreuna sen verran raollaan että paine tulee kyllä ulos. Jonkunlainen ritilä ja vaahtomuovikin siellä taisi olla. Quote Link to comment
Guest DaFox Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 Kyllä siinä lootassa on yläreunassa muutamat kolot huohotukselle ettei tarvitse mitään uusia reikiä porailla. Eipä silti, tiedän että ne kolot eivät kauhean hyvin siitä pistä silmään. Tuon f*ckbägin laatikon johon tuo letkut öljyntäytöltä ja venakopista pitäisi piisata vaikka huohottaisi hieman enemmänkin. Quote Link to comment
mick Posted July 19, 2008 Author Share Posted July 19, 2008 Loistavaa, kiitoksia :) Pitääpä tutkia onko huohotusreikiä lootassa, nopealla silmäyksellä en huomannut. Tosin en niitä varsinaisesti etsinyt, voi johtua siitä etten löytänytkään... Quote Link to comment
mick Posted July 19, 2008 Author Share Posted July 19, 2008 Ohoh, joo enimmäkseenhän tuo on reikää tuossa kannen alla :o Quote Link to comment
hanski. Posted July 19, 2008 Share Posted July 19, 2008 ilmanputsaarin voi myös liittää kiinni, saadaan pieni imu tuohon mukaan... testattu ja toimiva.. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Huohotustilastoa: Kemoran urtsissa meidän pata huohotti keräyssäiliön pohjalle 3 desiä. Huohotinliittimet ö-täytössä, venakopissa ja bensapumpun paikalla. Sen verta kallista on tuo öljy että seuraavaan ajoharjoitteluun pitää tehdä joku paluulinja takas lohkoon, ei tarvii täytelläkään kesken matkaa. Normaaleimmilla matka-ajon kierroksilla toki moottorin huohotusmäärä varmasti paljon pienempi. Mini-tonnisissa kuulemma lisätään huohotusliittimet seitsemään eri paikkaan moottorissa! Puavo @ dwl.fi Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.