make76 Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Auttakaa toverit sen verran.... Onko bugbäck:n tai vastaavan valmistajan huohotus boxissa kuinka monta liitäntä mahdollisuutta? Vena kopat ja öljyntäyttön paikoista, mutta saisiko vielä neljännen bensa pumpun paikasta? Vai täytyykö askarrella itse sellainen mihin saa 4 tuloa..... Kiittäen vastauksista, Make Quote Link to comment
mikan Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Pukpäkin perinteisessä aluminiilootassa on 3 liitäntää. t. Mika Quote Link to comment
make76 Posted August 5, 2008 Author Share Posted August 5, 2008 Sitten täytyy varmaan laittaa suodatin bensa pumppun paikkalle.... Quote Link to comment
Anssi Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 En tiedä onko CSP varsinaisesti "vastaava valmistaja" mutta mulla on tälläinen boksi jossa on 6 liitintä http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/sh ... 3816a&pn=0 Quote Link to comment
Guest Poppius Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Nostellaas vanhaa... Ostin tommosen käytetyn Bugpackin huohotusboxin. Sinne sisälle tarttis saada uutta "superloonia" tms... Mitä materiaalia sen pitää olla, ja mistä sitä kannattas kysellä? Quote Link to comment
x-pj Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Ei sillä materiaalilla taida olla niin tarkkaa väliä. Sen tarkoitus on pysäyttää enin öljy öljyhöyrystä joka tulee huohotinputkesta. Monesti olen nähnyt käytettävän teräsvillaa. Sen saa helposti pestyä. Quote Link to comment
Recommended Posts