make76 Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 Onko kuplassa automaatissa ja manuaalissa eri pituiset tangot tunnelissa? Kun minulla ei tuo pakkilukko toimi.. Ja tämä laatikon ja tangon välissä on se palikka, niin minun autossa näyttää jatketulta... Make Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 Onko vaihdekepin alla pakkilukon levy paikoillaan ja oikeinpäin? Quote Link to comment
make76 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Turon ohjeiden mukaan sen laitoin. Eilen sitten ostin Scat:n drag kepukan eikä siinäkään ole lukkoa toiminnassa.. Täytyy yrittää vakio kepillä vielä kokeilla... Make Quote Link to comment
metake Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Scatin kepin kanssa ei kuulu käyttää tuota vakiota kepin alla olevaa "pakkilukko" levyä. Itse veikkaisin että vaihteensiirtoakselin pusla puuttuu tai on sökö siitä akselin etupäästä, niin oli itsellänikin. Alkoi kummasti löytyyn vaihteet omilta paikoiltaan ja pakkilukkokin rupes toimiin kun vaihdoin uuden puslan. Quote Link to comment
make76 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Saako sen puslan vaihdettua helposti? ja minkälainen osa on kyseessä? Make Quote Link to comment
metake Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Se pusla sijaitsee vaihdekepin aukon takalaidalla, siis tunnelin sisällä, pari senttiä kepistä taaksepäin. Kepin kun ottaa pois, niin voi silmin todeta puslan kunnon kun vaihdetankoa heiluttaa, ei sais heilua yhtään. Pusla on melko helppo vaihtaa, vaihdetanko pitää vetää etukautta ulos runkotunnelin päässä olevasta luukusta, ja tietenkin se takapenkin alla oleva liitos pitää ekaks aukaista. Jos kaikki ruuvit lähtee hyvin auki niin tunnin homma. Tuossa lisää keskustelua ja ohjeita. Quote Link to comment
make76 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 pystyykö sen vaihtaa jos tankoa ei saa kokonaan pois? On nääs hitsattu se etummainen läppä kiinni? eli tankoa en saa kokonaan pois.. Vain siihen vararenkaan takana olevaan reikään asti... Quote Link to comment
metake Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Enpä osaa sanoa, veikkaisin että ei ainakaan helpolla, siis mun mielestä tanko ei mene riittävän pitkälle jos sitä ei saa siitä aukosta ulos edes jonkun matkaa. Pusla on kyllä halki yhdeltä sivulta, joten sen saa tangon päälle, mutta voi olla melko tiukka painettava reikäänsä jos tanko on puslan sisällä jo valmiiksi, ja vielä pitäis saada se kiristysrengas siihen päälle. Sanoisin, että aukkopora porakoneeseen ja tekemään uusi reikä siihen, ja siihen sitten peitelevy. Quote Link to comment
make76 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Onko se tämä osa: http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/sh ... 2455178955 Uskoisin saavan riittävän pitkälle, koska huomasin siellä yhden sellaisen osan kun saa pois niin pitäisi tulla renkaan läpi.. lisää tutkimuksia. Make Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Onko se tämä osa:http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/sh ... 2455178955 CSP:n sivut toimii siten että tuo linkkaaminen ei ilmeisesti toimi ihan vaivatta. Eli tuo linkki vie muilla etusivulle kun ei ole sessiossa tieto tms. Quote Link to comment
make76 Posted September 15, 2008 Author Share Posted September 15, 2008 Ok, mutta sen verran jo tiedän että minun autossa ei sitä puslaa ole. Ja uusi on jo tulossa Keiteleeltä. Oli rapiat 3 ekua... ja näyttää siltä ettei tankoa tarvitse saada kuin korin takimmaisen reiän läpi... Mutta katsotaan kun saan osan huomenissa tai keksiviikkona... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.