Jump to content

5,5 tuumasiin vanteisiin passelit renkaat


Guest mikko412

Recommended Posts

eli mitkä olis passelit gummit kyseisiin vanteisiin? 175 vai 185

 

itseäni miellyttäs mahdollisimman kapeat mutta ei silti ihan pyramidit vanteeseen nähden! 165 on jo vissiin liian kapea muttakun en haluais pistää 185:takaan jos ohjaus menee raskaaksi? niin ja kuplan alle mahdollisimman orkkis kokosena mutta 8spoke aluille jotka 5,5 leveet!

Link to comment

Ohjaus ei todellakaan mene raskaaksi 185-renkailla tai sitten on totaalinen siimakäsi. Mulla oli joskus 185/55-15 5,5" vanteilla, mutta on mielestäni liian matala. 175/70-15 vois olla kokeilemisen arvoinen vakiokorkuiseen kuplaan. Saatavuus?

 

t. Mika

Link to comment

185/65-15

 

Ed. mainittua kokoa ainakin itse meinasin tuolle 5,5 vanteelle. Nyt noissa on 175/70-15, joita ei oikein tunnu enää saavan mistään.

 

Jälkimmäiseksi mainitulla koolla ohjaus ei tuntunut raskaalta, ajotuntuma oli hyvä ja muutenkin kupla tuntui semmoiselta kuin sen tulikin olla. Vanteet ovat hieman raideväliä levittävät ja alustassakin kaikki osat uusia.

Link to comment

Samaa mieltä, 185/65-15 on kuplaan helppo ja varma yleisrengas. Itse vaihdoin tuollaiset juuri pois museomiehen vaatimuksesta ja korvasin 175/70-15 renkailla. Ajossa en huomaa mitään eroa. Silmään tuo 185/65 näytti aavistuksen oikeammalta 5,5 vanteella. 175/70 on enemmän mobiilirengas. Korkeusero renkaiden välillä jäi arviolta senttiin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...