Jump to content

Talvirenkaan ikä ja kumiseos ?


Recommended Posts

Mulla alla 3 viikkoa vanhat Michelin X-Ice Northit, koossa 195/65/15. Aluksi tuntuivat tosi löysiltä ja suorastaan huterilta ajaa, mutta pikkuhiljaa on tottunut tuntumaan. Vierintävastuksen vähäisyyden, suhteellisen hiljaisuuden ja hyvän märän asfaltin pidon perusteella noi valitsin.

 

Mulla samat renkaat, todennäköisesti samanlaisessa autossa. Ja ihan samaa ihmettelin kun tuntui kuin tyhjillä renkailla olis ajellu, piti oikeen käydä tarkastamassa. Pikkuhiljaa tuohon huteruuteen kyllä on tottunut, meluun ei vielä.

 

Noissa on sama kuvio kun Kleber Kapnor 5 jotka mulla on ja sivuttaispito aivan perseestä ja samaa moitti työkaveri jolla nuo alla misukan versiona.

Link to comment
Noh, tuleeko sitä Peräpukaman galluppia? ;)

 

Mulla alla 3 viikkoa vanhat Michelin X-Ice Northit, koossa 195/65/15. Aluksi tuntuivat tosi löysiltä ja suorastaan huterilta ajaa, mutta pikkuhiljaa on tottunut tuntumaan. Vierintävastuksen vähäisyyden, suhteellisen hiljaisuuden ja hyvän märän asfaltin pidon perusteella noi valitsin.

 

Moniin nykyautoihin 65-profiiliset kitkarenkaat turhankin velttoja jäykkien kesärenkaiden jälkeen. Rengaspaineilla pystyy ajotuntumaa säätämään. Oma suositus kitkarenkaisiin ellei rättäriluokan painoisella ajele, vähintään 2,5 baria paineita sanoivat rengasliikkeessä mitä tahansa.

 

Gallupin saa vetästä vapaasti kuka ekana kerkee pystyyn.

 

Ai millä renkailla Jaakko ajaa... Uudet michelin kitkat alla. Sopivasti rengasliikkeestä löytyi "ylivuotisella" päiväyksellä olevat ja hinnan sain tingattua alas, yli 55% alea ohjehinnasta ja täys allelaitto samaan hintaan. Sormihiplailun ja ajotuntuman perusteella eivät ole yhtään kovettuneet, joten vastine rahalle kohdillaan.

Link to comment
ylläpito näemmä lisänny metakelle arvonimen;)

 

Juu, pojat kiusaa ;)

 

Lienee vaan kateellisten panettelua kun eivät itse ole päässeet opelin riemuista nauttimaan :D

 

Edit: Lienee moiset anarkistiset tempaukset seurausta siitä kun päästettiin pukki kaalimaan vartijaksi, eli sluukille arvaamattomasti valtaa... ;)

Link to comment
  • 4 months later...
Guest biblo
Tänään illalla tuli Continental winter viking 2 sarja hintaan 363.40€ postilla kotiovelle rahti 0€ nastarengas.fi :sta

 

Voin suositella, maanantaina 22 aikoihin tein tilauksen nettikaupan kautta

 

Valmistusviikko 2808, ja kertoivat renkaiden tulleen suoraan valmistajan varastosta. Tämä sentään ainakin suomalainen lahdessa sijaitseva yritys.

 

www.nastarengas.fi

www.kesarengas.com

 

Mitä kokoluokkaa?

Link to comment
Tänään illalla tuli Continental winter viking 2 sarja hintaan 363.40€ postilla kotiovelle rahti 0€ nastarengas.fi :sta

 

Voin suositella, maanantaina 22 aikoihin tein tilauksen nettikaupan kautta

 

Valmistusviikko 2808, ja kertoivat renkaiden tulleen suoraan valmistajan varastosta. Tämä sentään ainakin suomalainen lahdessa sijaitseva yritys.

 

www.nastarengas.fi

www.kesarengas.com

 

Mitä kokoluokkaa?

 

 

185/65-15

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...