Jump to content

Ohjetta koneen kasaukseen!


Recommended Posts

Onko netissä minkään moista ohjetta kuplan koneen kasauksesta! Tarkoitan lähinnä sitä että mulla on runkokone valmiina ja siihen tarvis laittaa muut osat kiinni lähinnä moottoripellit,laturi,puhallinkoppa,imusarja ja jne niin mitkä osat siihen kannattaa ensin lyödä kiinni ettei tarvis purkaa ja kasata hirveästi! Olis tarvinnu ottaa kuvia ja laittaa jotain ylös silloin kun sitä purin että olis helppo sitten kasata, mut kaipa mä siitä jotenkin selviän! Mut jos jossain on linkki niin linkittäkää se tänne!

Kone on vakio 1600!

Link to comment
Guest 1200-73

Oiskohan moposportilta vielä saatavana sitä Wasastjernan moottorinkokoomisopasta. MITEN KOKOAT VW-KUPLAN MOOTTORIN.

Makso kympin kun se aikanaan tilasin ja siinä on kyllä kerrottu aika yksityiskohtasesti koko projekti.

Link to comment
Oiskohan moposportilta vielä saatavana sitä Wasastjernan moottorinkokoomisopasta. MITEN KOKOAT VW-KUPLAN MOOTTORIN.

Makso kympin kun se aikanaan tilasin ja siinä on kyllä kerrottu aika yksityiskohtasesti koko projekti.

 

Onkohan viimein käynyt niin että se kirja on loppunut, ei ainakaan nettisivuilta löydy enää. Enivei, kirjasta on olemassa PDF-versio.

Link to comment
Guest DaFox

Muistaakseni ei ollut nettishopissa enää viime vuonnakaan, liikkeeseen soittamalla sain tosin tiedon että ko. opusta löytyi edelleen.

 

Tiedä sitten nykyään, soita ja kysy tm.

Link to comment
Onko netissä minkään moista ohjetta kuplan koneen kasauksesta! Tarkoitan lähinnä sitä että mulla on runkokone valmiina ja siihen tarvis laittaa muut osat kiinni lähinnä moottoripellit,laturi,puhallinkoppa,imusarja ja jne niin mitkä osat siihen kannattaa ensin lyödä kiinni ettei tarvis purkaa ja kasata hirveästi! Olis tarvinnu ottaa kuvia ja laittaa jotain ylös silloin kun sitä purin että olis helppo sitten kasata, mut kaipa mä siitä jotenkin selviän! Mut jos jossain on linkki niin linkittäkää se tänne!

Kone on vakio 1600!

 

Hommaat jokusen karhu-oluen sinne tallille niin laitetaan se pannu nippuun, vaikka ens viikonloppuna ! =)

Link to comment
Onko netissä minkään moista ohjetta kuplan koneen kasauksesta! Tarkoitan lähinnä sitä että mulla on runkokone valmiina ja siihen tarvis laittaa muut osat kiinni lähinnä moottoripellit,laturi,puhallinkoppa,imusarja ja jne niin mitkä osat siihen kannattaa ensin lyödä kiinni ettei tarvis purkaa ja kasata hirveästi! Olis tarvinnu ottaa kuvia ja laittaa jotain ylös silloin kun sitä purin että olis helppo sitten kasata, mut kaipa mä siitä jotenkin selviän! Mut jos jossain on linkki niin linkittäkää se tänne!

Kone on vakio 1600!

 

Hommaat jokusen karhu-oluen sinne tallille niin laitetaan se pannu nippuun, vaikka ens viikonloppuna ! =)

 

No ei sitä voi vielä ihan nippuun laittaa, täytyy muutamia osia tilata ulkomailta ennen kuin voipi pistää täysin kuntoon! Ajattelin nyt ainakin nuo moottoripellit laittaa ekaksi ja kattoo sitten et mitä laitetaan kiinni seuraavaksi! Mut kiitos avun tarjouksesta, pidetään mielessä!!!

Link to comment

Ns. unohduspellit ja se termari sinne koneen alle lienevät yleisimmät mitkä unohtuu. Unohduspellit tulee sylinterien ripoihin ja ovat kovin pieniä. Eli unohtuvat helposti. Muut menee melkein järkeilemällä.

 

Multa saa lainaksi sen Volkkarin "sinisen kirjan" eli suomenkielisen maahantuojan korjaamokäsikirjan.

 

t. Jaska

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...