multanen Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Voikos tuon keskirenkaan pureskella irti paineasetelmasta että sopii uudenmalliseen painelaakeriin? Asetelma on tuommonen 200mm tarvikemallinen, lautasjousella varustettu. Esim. Aircooled.fi:n kuvissa ei heti erotu muuta eroa kuin tuo keskirengas uudessa ja vanhamallisessa. Quote Link to comment
make76 Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 asetelman takana on sellainen lukkorengas mikä lähtee siitä urasta pois, jolloin rengas lähtee ulos päin pois... Toivottavasti saat selvää mitä tarkoitin... Make Quote Link to comment
metake Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Voi purkaa, ainakin mulla toimii ihan hyvin. Quote Link to comment
ilmari Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Voi purkaa, ainakin mulla toimii ihan hyvin. Samoin! Viime viikonloppuna suoritin kyseisen operaation. Rautasahanterällä se lukkorengas paskaks ja keskirengas pois. Quote Link to comment
make76 Posted May 29, 2009 Share Posted May 29, 2009 miksi sahata kun se ainakin minulla oli sellainen 2 kierroksen kierre? Make Quote Link to comment
mite^ Posted May 29, 2009 Share Posted May 29, 2009 No ehkä kaikissa ei oo sellasta. Riippuen toki onko empin vai sachin asetelma. Brassi vai ei. Brassit tuppaa halkeemaan osiin. Quote Link to comment
Recommended Posts