-AP- Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Löytyykö käytännön kokemuksia CSP:n kauppaamasta saumattomasta swingin silikonikumi-suojakumista? Kestääkö käytössä, onko tiivis? Quote Link to comment
Urpo Hönö Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Täälläkin kaivattais tietoa vetoakselin suojakumeista. Mistä löytyis semmoset jotka kestäis enemmän kuin puoli kesää ehjänä?? Mulle kylläkelpaa halkaistavatkin mallit. edittt Quote Link to comment
Virtanen Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Orggiskumit on aika kestäviä. Niitä voi välillä joutua hiukan hakemaan. Halkaistavat kannattaa asentaa ohjeen mukaan noin kuin kuvassa + kunnollista tiivistetöhnää saumaan. Quote Link to comment
Urpo Hönö Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Jåå jåå! Ei tässä asennuksen kanssa ongelmia ole. ainoastaan kumien kestävyyden. Quote Link to comment
ARTO Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 Niin, piti kirjoittaa jotain, mutta meni viestit ja privat sekaisin... Ittelle lähiaikoina tulossa hypisteltäväksi noita Arin mainitsemia kumeja, tosin ei ceeäspeeltä. Laittelen vaikka sitten omia kommentteja miltä näyttävät/tuntuvat ja mahdollisesti kuvia jos joku muu ei ole kerennyt. Käyttökokemuksia noista joutuu vielä odottamaan. Quote Link to comment
-AP- Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 Halkaistavien kumien kestävyyden kanssa ei mitään ongelmaa, HooCeestä löytyy ihan hyvää tavaraa. Tiiviyspuoli suurempi probleemi, Rallikolmonen kun roikkuu nosturilla melko paljon, niin saumoista tihkuu öljyä vaikka kuinka kiristelis ja liimailis ... Quote Link to comment
Virtanen Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Esim Jörg ilmoittelee umpinaisia originaalikumeja 12,-/kpl. http://www.volksmobil-only.de/index.php ... 5&res=THIN Quote Link to comment
-AP- Posted June 19, 2009 Author Share Posted June 19, 2009 Originaalikumia ei asenneta venyttämällä suöjaputken päälle, vaan vaatii laakeripesäsysteemin purkamisen. Quote Link to comment
Virtanen Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 Olen kyllä onnistuneesti asentanut og-kumit venyttämällä kahdella isolla ruuvimeisselillä suojaputken laatikon puoleisesta päästä. Quote Link to comment
Lasse Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Liina kolkin vetareiden ja korin ympäri ja sillä kiristää akselin suoraksi nosturilla olon ajaksi ja öljyt pysyy askissa? Quote Link to comment
-AP- Posted June 22, 2009 Author Share Posted June 22, 2009 Niin tai sitten valaa lasikuituun koko möykyn, niin ei lattia likaannu ... Quote Link to comment
Guest Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Vauhtipisteestä ostetut halkaistavat toiminut .. kunhan laitoin tiivisteliimalla sauman... Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Keiteleen Kone Oy: vetoakselin suojakumi 6 e./kpl. sis. asennustarvikkeet Quote Link to comment
-AP- Posted June 23, 2009 Author Share Posted June 23, 2009 Onko tässä mainoksessa kyseessä nimenomaan 'umpimalliset' kumit, jotka kestää sekä venyttämisen suojaputken sisäpään laipan yli että olosuhteita pidemmän päälle? Quote Link to comment
Guest Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Meniskö tohon paikkaan sellaset yleismalliset vetarin ylivedettävät suojakumit mitä esim Motonet kauppaa kympin kipale? Nehän kestää isommankin venytyksen asennettaessa joten kumiseoksenkin luulisi olevan laadukkaampi kuin perus-tarvikekumeissa. Quote Link to comment
ARTO Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Nyt olis suojakumit käsissä. Yllättäen näistä löytyy vw/audi logot ja 113.501.151.1 Missään ei lue valmistusmaata. Huomenna vaikka kuvia kiinnostuneille. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.